Ciesz się bardziej swoim ogrodem: 5 wskazówek

INFORMACJA: Poniższy post znajduje się w Poczekalni.

5 wskazówek, dzięki którym będziesz bardziej cieszyć się swoim

Jesteś już trochę nieco znudzony swoim ogrodem? A może naprawdę go uwielbiasz, ale chciałbyś go nieco „podkręcić”? W takim razie zmień kurs i zabierz się za budowę stawu albo idź na całość i zbuduj werandę. Zaczerpnij inspirację z pięciu poniższych wskazówek.

1. Zbuduj werandę
Jeśli masz piękny ogród, ale nie możesz za bardzo cieszyć się nim, ponieważ dużo czasu spędzasz w domu, dobrze byłoby wziąć pod uwagę weranda. Siedząc na werandzie, jesteś znacznie bliżej ogrodu i możesz radować oczy pięknym widokiem. Dzięki temu możesz również częściej cieszyć się swoim ogrodem, bo nawet gdy pada deszcz, ty sobie siedzisz w przyjemnym i suchym miejscu. A może chcesz korzystać ze swojego ogrodu również zimą? W takim przypadku werandę należy zaopatrzyć w szklane drzwi przesuwne, które lepiej zatrzymają ciepło w środku.

2. Zdecyduj się na metamorfozę
Masz ładny ogród, ale jesteś już nieco znudzony jego widokiem? A może Twój ogród nie wygląda jednak za dobrze? Jeśli tak, to zmień kurs i zdecyduj się na całkowitą metamorfozę! Najpierw wybierz styl ogrodu: np. krajobrazowy, miejski, wiejski lub monumentalny. Do wyboru jest jeszcze mnóstwo innych stylów – wystarczy po prostu wpisać w wyszukiwarkę Google „rodzaje ogrodów” i gotowe! Ważnym czynnikiem określającym wygląd całości jest wybór roślin. Zastanów się, ile czasu zechcesz spędzać, pracując w ogrodzie, w przeciwnym razie jego widok wkrótce może przestać cieszyć oko. Z pewnością nie chcesz porywać się z motyką na słońce.

3. Stwórz przytulny zakątek do siedzenia
Czasami można osiągnąć fantastyczny rezultat przy stosunkowo niewielkim wysiłku. Wystarczy para wygodnych krzeseł i ładny stolik, a szybko uda Ci się stworzyć przytulne miejsce, gdzie chętnie zasiądziesz. A ponieważ dzięki temu Twój ogród będzie ładniej wyglądał, istnieje duża szansa na to, że ​​będziesz tam spędzać więcej czasu.

4. Uprzątnij niepotrzebne rzeczy
Chwasty, liście i zbyt liczne niektóre gatunki roślin mogą stwarzać wrażenie bałaganu, rujnując natychmiast przyjemność przebywania w ogrodzie. Ale potrzeba naprawdę niewiele: wybierz chwilę i zacznij wyrywać chwasty i sprzątać śmieci, których nie potrzebujesz. Chwilę to potrwa, ale potem odczujesz tylko same korzyści. A poza tym zapewnisz sobie zdrowy trening!

5. Stwórz atmosferę dzięki oświetleniu
Przyjemnie jest posiedzieć wieczorem w ogrodzie, zwłaszcza w ciepłe letnie wieczory. Możesz sprawić, że Twój ogród będzie bardziej atrakcyjny dzięki atmosferze, jaką stworzysz za pomocą oświetlenia. Wystarczy ładny kolorowy przewód z różnymi światłami, a będzie o wiele przyjemniej.

UWAGA: Zaloguj się, aby móc zagłosować na ten projekt.

Ocena: 0/5 (głosów: 0)

Podobne posty

BATERIA DO ELEKTRYKA

BATERIA DO ELEKTRYKA

WitamMój dzisiejszy projekt jest powiązany z poprzednim, a mianowicie chciałbym pokazać w jaki sposób wykonać…

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?