Co ty rzucasz w rzutki?

Co ty rzucasz w rzutki?

INFORMACJA: Poniższy post znajduje się w Poczekalni.

Możliwe, że grałeś w lotki kilka lub wiele razy. Ale czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co różne części dart są, że rzucasz w rzutki? Jest wiele do tego malutkie spiczasta struktura. Dlatego poniżej znajduje się krótka anatomia dart do łatwego zrozumienia.

Strzałka ma cztery główne części o nazwie…

  • Lot
  • Chodzi o to, że
  • Wał
  • Uchwyt

Te cztery główne części, z których wszystkie odgrywają wyraźną rolę pomagają graczom osiągnąć wysokiej jakości wyniki rzucania.

  • Lot: Podobna do płetwy struktura, którą widzisz na tylnym końcu rzutki, nazywa się lotem. Jest to zazwyczaj wykonane z piór lub sztucznych piór wykonanych z poliestru lub nylonu. Jego jedynym celem jest zapewnienie dart z odpowiednim ciągiem, aby gładko płynąć w powietrzu w kierunku celu. Gracze zazwyczaj grają z różnych rodzajów lotu, aby dowiedzieć się, który z nich najbardziej pasuje.
  • O to chodzi: Punkt jest pointy tip odpowiedzialny za przyklejenie dart do rzutki. Punkt może być miękki lub twardy. Punkty te mogą być również stałe lub ruchome. Stałe punkty są bardziej popularne, ale ruchome raz ma mniejszy współczynnik odbicia.
  • Wał: Wał jest częścią środkową, która znajduje się pomiędzy punktem a lotem. Jest to odcinek, który gracze trzymać przed rzuceniem dart w cel. Ta sekcja dart jest zazwyczaj wykonane z aluminium lub tworzywa sztucznego, ale istnieją również inne opcje, w tym tytanu, poliwęglanu, nylonu itp.
  • Uchwyt: Chwyt jest ważnym elementem na dart, ponieważ zapobiega zsuwaniu się dart z ręki. Właściwa rękojeść oferuje lepszą kontrolę i trzymać się dart, co jest niezbędne do dobrego twardego nacisku. Uchwyty są dostępne w różnych wzorach i może być wybrany w zależności od komfortu.

Teraz, gdy grasz w rzutki, będziesz bardziej pewny siebie, ponieważ jesteś wystarczająco wykształcony o rzutki, które są głównym sprzętem do gry.

UWAGA: Zaloguj się, aby móc zagłosować na ten projekt.

Ocena: 1/5 (głosów: 2)

Podobne posty

UTO – MIEJSKI BIEGACZ

UTO – MIEJSKI BIEGACZ

WitamTym razem chciałbym wam przedstawić relację z remontu i modernizacji Rollpeta, można też spotkać nazwę…

2 komentarzy do “Co ty rzucasz w rzutki?

Odpowiedz

anuluj

Co ty rzucasz w rzutki?

Masz uwagi?