Pomysł na biurko

Chciałbyś coś zrobić, ale nie wiesz jak? Pytaj śmiało.
ODPOWIEDZ
NickOver
Młodszy majsterkowicz
Posty: 1
Rejestracja: 24 maja 2016, 13:22

Pomysł na biurko

Post autor: NickOver » 22 mar 2017, 04:23

Cześć!
Chciałbym podpytać się Was o pomysły. Muszę zrobić sobie biurko które powinno mieć 120(potem 130)/120/77 cm (szer/gł/wys).
Niestety mimo przeglądania googla i innych pinterestów nie mogę wpaść na jakiś fajny pomysł zagospodarowania przestrzeni. Ogólnie nie chciałbym aby był to duży blat na 4 nogach ponieważ mam dużo narzędzi i innych szpargałów które powinien on w sobie mieścić. Może na początek jak wygląda miejsce w którym będzie ono stało:
pok.png
Na czerwonej ścianie będą docelowo wisiały monitory (na czarnej jest jedno wielkie okno więc odpada, chciałbym je również otworzyć więc postawienie monitorów na biurku również odpada). Prostokąt przy czerwonej linii to ściana która ma 47 na 10 cm (stąd potem 130cm szerokości biurka).
Początkowo myślałem aby zamiast nóg dać 2 bloki. Jeden jako półka + miejsce na komputer, 2 jako wysuwana, głęboka szuflada (rozwiązanie bardzo popularne w kuchniach. Z przodu panel, po bokach dostęp do rzeczy. Między nimi poprzeczne pudło które miałoby trzymać kable, listwę przepięciową i tym podobne. Jednak gdy zobaczyłem cenę jednej prowadnicy skutecznie zrezygnowałem z tego pomysłu.
Aby zrezygnować z prowadnic pomyślałem aby zrobić półki które wychodziłby "na zewnątrz" jednak jest tam miejsce psa i mógłby się za bardzo wszystkim interesować + przezroczyste pojemniki z ikei nie wyglądają za ładnie.

Bardzo liczę na waszą pomoc w propozycjach co zrobić aby było to funkcjonalne i w miarę ładnie wyglądało.

ODPOWIEDZ

Strony partnerskie: