Zapłacić czy pomalować i ułożyć panele samemu?

Chciałbyś coś zrobić, ale nie wiesz jak? Pytaj śmiało.
ODPOWIEDZ
majs463634
Młodszy majsterkowicz

Zapłacić czy pomalować i ułożyć panele samemu?

Post autor: majs463634 » 9 kwie 2019, 16:31

Mam 17 lat, nie znam się na malowaniu itp. rzeczach, ale niedługo będę miał remont pokoju. Lepiej zapłacić czy pomalować pokój samemu + ułożyć panele podłogowe? Wiedzę zdobyłbym z internetu, już obejrzałem filmy z kanału "Mario Budowlaniec".

Co miesiąc do wygrania nagrody o wartości ponad 1600 zł!

vanessa
Młodszy majsterkowicz

Re: Zapłacić czy pomalować i ułożyć panele samemu?

Post autor: vanessa » 9 kwie 2019, 19:19

Jeżeli chcesz tylko malować bez prostowania ścian to rób samemu. Nawet jak ci nie wyjdzie - kupisz drugi raz farbę i pomalujesz już dobrze, a z pieniędzy które miałbyś komuś zapłacić jeszcze ci coś zostanie.
Kładzenie paneli to czysta przyjemność. Nie ma czego się bać.
majs463634
Młodszy majsterkowicz

Post autor: majs463634 » 10 kwie 2019, 11:53

Dziękuję za odpowiedź. W takim razie zrobię to sam. Co do prostowania ścian, nie wiedziałem o tym, ale sprawdzając ścianę z ustawioną z boku lampą (bo poziomicy nie mam, a taki sposób też podają w internecie) ściana nie wydaje się krzywa, ale w wielu miejscach ma wypukłości, teraz to zauważyłem. Będę miał też wymieniany kaloryfer i okna, ale każdą usługę robi ktoś inny, bo tak to za jednym razem mógłby też fachowiec sprawdzić ściany
karp
Majsterkowicz

Post autor: karp » 1 cze 2019, 11:20

Za malowanie możesz zabrać się samodzielnie.Tak naprawdę jeśli ściana jest w miarę prosta, to nie wymaga to wcale dużego doświadczenia. Jedynie czasu, precyzji oraz odrobiny wysiłku. Poza tym jeśli Ci nie wyjdzie to nic się nie stanie, po prostu wynajmiesz sobie kogoś do przemalowania bez smug.