Słuchawki bluetooth

ODPOWIEDZ
Brzeszczot
Młodszy majsterkowicz
Posty: 1
Rejestracja: 21 wrz 2015, 14:41

Słuchawki bluetooth

Post autor: Brzeszczot » 21 wrz 2015, 14:44

Witam

Jestem nowy na forum i witam wszystkich.

Mam prośbę o pomoc i mam nadzieję, że będziecie w stanie mi pomóc.
A więc do rzeczy.
Pracuję w fabryce w której jest dosyć głośno przez co jestem poniekąd zmuszony do używania słuchawek ochronnych.
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie żeby wmontować sobie w te ochronne słuchawki głośniczki bluetooth lub słuchawki z jakiegoś zestawu do telefonu. Zresztą samo wmontowanie słuchawek lub głośniczków jest dosyć proste; potrzebuje jedynie pomysłu na same głośniczki.
Rzecz w tym, że w pracy teoretycznie muzyki słuchać nie mogę więc całość musiałaby być niewidoczna.
Biorąc to pod uwagę takie głośniczki nie mogłyby być połączone kablem, czyli potrzebuje dwóch powiedzmy niezależnych głośniczków lub dwóch słuchawek.
Teraz pytanie czy nadajnik bluetooth np. telefon jest w stanie zsynchronizować się z dwoma osobnymi odbiornikami (głośniki)? Czy dałoby się to jakoś zgrać ze sobą?
Czy jednak będę zmuszony do użycia słuchawek połączonych kablem i ewentualnie jakoś spróbować ten kabel zamaskować?
Poniżej wrzucam zdjęcie słuchawek ochronnych dla lepszego zobrazowanie problemu.

Z góry dziękuje za pomoc

darecki258
Majsterkowicz
Posty: 81
Rejestracja: 3 sty 2014, 19:39

Re: Słuchawki bluetooth

Post autor: darecki258 » 25 wrz 2015, 08:10

To czy telefon bedzie w stanie obsłużyć dwa urządzenia zależy wlasnie od twojego telefonu ale większość obsługuje tylko dwa kanaly jedno wejscie i wyjście czyli od jednego mozesz odbierać a do drugiego nadawać choć czytalem ze sa i takie ktore moga nadawać do wiecej niz jednego urządzenia.
Ewentualnie mozesz zastosować jakąś słuchawkę bluetooth stereo i drugi glosniczek poprowadzić jakimś cieniutkim kablem i go zamaskować.
Mozna by sie bylo też przyjrzeć mikro słuchawce i petli indukcyjne bo tak tez mozna słuchać muzyki tylko nie wiem czy w takim wypadku mozna zastosować dwie
Choc skoro odbieraja one sygnal z małej odległości czyli w tym wypadku z petli to teoretyczne dwie sluchawki powinny odbierać ten sam sygnał i grać.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ

Strony partnerskie: