Budujemy napęd elektryczny zamiast spalinowego

ODPOWIEDZ
pgkr
Młodszy majsterkowicz
Posty: 6
Rejestracja: 27 lip 2017, 09:45

Budujemy napęd elektryczny zamiast spalinowego

Post autor: pgkr » 27 lip 2017, 21:07

Witam
Jestem nowicjuszem na tym forum
przejdę do rzeczy
Chcę jeździć samochodem napędzanym silnikiem elektrycznym i nie ładować akumulatorów.
zrobiłem zasilanie silnika elektrycznego trzyfazowego prądu zmiennego o mocach 22 kw 10 kw i kilka mniejszych
Wykorzystałem do zasilania prąd stały o napięciu 24V
Działa to tak przerywacz mechaniczny podaje impuls na wyjście cewki
Jak znajdą się chętni do czytania na tym forum i oglądania filmu na jutubie to wprowadzę jak to jest możliwe że pan Tesla jeździł samochodem napędzanym silnikiem elektrycznym
I co jest z silnikami elektrycznymi i prądem zmiennym.
Filmy na jutubie musiałem zdjąć bo naruszam prawa patentowe trochę zmieniłem i spróbuję na nowo.

poszukuję chętnego do wykonania generatora impulsów

Co miesiąc do wygrania nagrody o wartości ponad 1600 zł!


pgkr
Młodszy majsterkowicz
Posty: 6
Rejestracja: 27 lip 2017, 09:45

Re: Budujemy napęd elektryczny zamiast spalinowego

Post autor: pgkr » 28 lip 2017, 08:38

https://www.youtube.com/watch?v=pqAB995 ... e=youtu.be na tej stronie można obejrzeć wilm dla łatwieszego zrozumienia
https://www.youtube.com/watch?v=bFszgSWEZYE
a602820922
Młodszy majsterkowicz
Posty: 6
Rejestracja: 8 cze 2017, 21:11

Re: Budujemy napęd elektryczny zamiast spalinowego

Post autor: a602820922 » 28 lip 2017, 19:34

Taka mała propozycja pomysł z mojej strony może dałoby się zrobić coś na zasadzie jest jakiegoś perpetum mobile coś takiego na przykład podczas obrotu silnika można by ustawić jakiś czujniki dookoła które by pobudzały i wytwarzały Impuls elektryczny tak jak ty to ręcznie robiłeś na filmiku a prąd powstały i skumulowany w kondensatorach mógłby być wykorzystywany do rozruchu silnika pierwszego

Sent from my SM-N920F using Tapatalk
pgkr
Młodszy majsterkowicz
Posty: 6
Rejestracja: 27 lip 2017, 09:45

Re: Budujemy napęd elektryczny zamiast spalinowego

Post autor: pgkr » 28 lip 2017, 21:06

B1 Wprowadze co to jest silnik elektryczny Opis budowy i działania silnika i generatora
Jak jest zbudowany silnik elektryczny stojan z trzema cewkami rozmieszczone po 120 stopni . Stojan to zespół magnesów , elektromagnesów w kształcie litery ,,U” Wielokrotność uzwojeń jest wyznacznikiem ilości obrotów.
Wirnik zbudowany jest tak samo jak stojan. Są to magnesy lub elektromagnesy w kształcie litery ,,U”. Stojan jest nawinięty przeważnie drutem miedzianym a wirnik kilkoma grubymi drutami PRZEWAŻNIE ALUMINIOWYMI Ale tak nie musi być. Natomiast prąd płynący jest takiej samej mocy w stojanie i wirniku. Przykład na stojan płynie prąd o napięciu 400V i natężeniu 20 A. W wirniku indukuje się prąd o napięciu jednego V i natężeniu 8000A. Wirnik to klatka zrobiona z grubego drutu.
Stojan to zespół trzech cewek rozmieszczone co 120 stopni a wirnik to cewki dwie rozmieszczone co 180 stopni. Co nie jest rzadkością jest na odwrót. Muszą być zachowane proporcje
pgkr
Młodszy majsterkowicz
Posty: 6
Rejestracja: 27 lip 2017, 09:45

Re: Budujemy napęd elektryczny zamiast spalinowego

Post autor: pgkr » 28 lip 2017, 21:34

B3 Silnik trzy fazowy jest silnikiem i prądnicą Gdy na uzwojenia jest dostarczany prąd To jest silnikiem. A gdy przyłożymy siłę obrotową na wirnik to będzie prądnicą. Warunkiem że na wyjścia cewek podłączy się odpowiednie kondensatory. Silnik elektryczny tak zaprojektował wynalazca że jest generatorem wielozakresowym częstotliwości i pracuje na indukcji częstotliwości.
Gdy silnik jest prądnicą: cewka wytwarza pole magnetyczne które jest przeciwstawne polu wirnika I dlatego wał silnika stawia opór sile obrotowej.
Gdy biegun wirnika zbliża się do cewki stojana jest odpychany przez pole elektromagnesu cewki ,jak biegun wirnika pokrywa się z cewką zmienia się kierunek pola magnesu zaczyna oddalać jest przyciągany przez cewkę stojana
pgkr
Młodszy majsterkowicz
Posty: 6
Rejestracja: 27 lip 2017, 09:45

Re: Budujemy napęd elektryczny zamiast spalinowego

Post autor: pgkr » 29 lip 2017, 08:42

B5 Kiedy silnik trzy fazowy staje się prądnicą
Do wyjść cewek z silnika wpina się kondensatory. Można łączyć kondensatory w różny sposób: w każdą cewkę wpiąć kondensator czyli trzy lub jednym kondensatorem końce dwóch cewek. Należy obracać wirnikiem. Teoretycznie nie powinien powstać żaden prąd. Nie ma wzbudzenia, nie ma silnego magnesu. A jednak prąd powstaje. I to o idealnej amplitude. Co jest tego przyczyną? Odp: Szczątkowy naturalny magnes materii. Bardzo słaby magnes wirnika i stojana przyjmuje duże wartości magnetyczne. Można przyjąć że z niczego powstaje bardzo silne pole magnetyczne, a w konsekwencji w silniku generuje się prąd. Z obserwacji wynika początkowo, bardzo słabe pole magnetyczne, pod wpływem obrotu wirnika wzbudza, niewielki prąd. Który ładuje kondensator. Gwałtowne rozładowanie kondensatora wzbudza większe pole magnetyczne cewek W następnym obrocie wirnika prąd wzbudzony jest o wyższej wartości napięcia i natężenia. Z każdym obrotem rośnie napięcie i natężenie prądu.. Gdy pole magnetyczne wirnika pobudza i przegania elektrony do jednej strony okładziny kondensatora i nagle opuszcza obszar cewki elektrony wracają na swoje miejsce wzbijając tuman pola magnetycznego w tym momencie nadbiega przeciwne kierunkiem pole magnetyczne wirnika. I w ten sposób jak wahadło rozhuśtane są elektrony i pole magnetyczne
Tak działa sprzężenie zwrotne generatora częstotliwości w silniku elektrycznym
Silnik taki wytwarza prąd wystarczający do samonapędzania. Takie zjawisko wykorzystał wynalazca pan Tesla w samochodzie którym jeździł po Ameryce.
można obejrzeć na filmiku na P1050136 - YouTube
pgkr
Młodszy majsterkowicz
Posty: 6
Rejestracja: 27 lip 2017, 09:45

Re: Budujemy napęd elektryczny zamiast spalinowego

Post autor: pgkr » 30 lip 2017, 12:18

Opisałem podstawowe informacje Chętnemu do budowy darmowego napędu udzielę informacji jak będzie umiał odpowiedzieć pytać
Poszukuję wykonawcę generatora częstotliwości Za opłatą
Do zasilania silnika prądu zmiennego trzyfazowego, impulsami prądu stałego Generator ma działać w ten sposób.
Impuls prądu stałego ma być podany na wyjście każdej cewki silnika trzyfazowego, przesunięty o 120 stopni.
Impuls powinien być podany na wyjście cewki z silnika pierwszej fazy następnie druga, trzecia. I tak w rotacji.
Przeciwne końce cewek silnika trzyfazowego połączonego w gwiazdę czyli zwarte.
Do tego połączenia w gwiazdę będzie połączony jeden biegun prądu stałego. Obojętnie który.
Przeciwny biegun będzie pulsował czyli zadawał impuls prądu stałego do każdego wyjścia cewek.
Napięcie impulsu do 150V Natężenie do 50A Generator powinien podawać impulsy od 0 wzwyż impulsów na sekundę.
Regulowana potencjometrem częstotliwość impulsów i czas trwania impulsu
Proszę o podsunięcie pomysłu do kogo się zwrócić z zapytaniem
kontakt [email protected]
Nie wszystko się ukazało co pisałem może błąd techniczny albo cenzura
film wgrywał się 40 min. i nic z tego nie wyszło
ODPOWIEDZ

Strony partnerskie: