Automation

Programy przydatne każdemu majsterkowiczowi.
ODPOWIEDZ
bartek0305
Majsterkowicz
Posty: 137
Rejestracja: 18 mar 2012, 19:54

Automation

Post autor: bartek0305 » 17 kwie 2012, 00:01

Wykopałem na swoim komputerze ciekawy program- na stronie producenta jest to bardzo ładnie opisanie więc pozwolę sobie przytoczyć:

"Cechami charakterystycznymi programów typu CAD elektryczny jest zestaw funkcji oraz symboli / bloków / modułów przeznaczonych do tworzenia schematów z zakresu szeroko rozumianej elektryki. Takie funkcje odróżniają programy typu CAD elektryczny od programów typu CAD ogólnego zastosowania, CAD mechaniczny, CAD geodezyjny, CAD elektroniczny i innych."

"Zanim jeszcze zacząłeś pracę, masz już całkiem dużo rzeczy ukończone. W twoim elektrycznym CAD, PCSCHEMATIC Automation, musisz tylko przeciągnąć do swojego projektu gotowe fragmenty schematów. I dokumentacja już może być gotowa. Dokumentacja zawierająca schematy obwodów elektrycznych, schematy PLC i wypełnione zestawienia różnego rodzaju. Oczywiście możesz też rysować dowolne schematy samemu, jeżeli zachodzi taka potrzeba. W programie Automation znajdziesz wiele funkcji zaprojektowanych specjalnie dla programu typu CAD elektryczny. Całe jądro programu jest zaprojektowane pod kątem elektryki.

Począwszy od naszych inteligentnych symboli elektrycznych przez automatycznie generowane zestawienia i inteligentne wsparcie dla norm z zakresu elektryki, aż po naszą unikalną technologię Przeciągnij i rysuj, bazującą na Modułach i Modelach.

I wiele, wiele więcej."

Na stronie producenta znajdują się również prezentacje programu, szczegółowe opisy oraz podręczniki i samouczki. Program można pobrać ze strony producenta, licencja DEMO. Korzystałem, polecam :)

Posejdon
Młodszy majsterkowicz
Posty: 11
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:04

Re: Automation

Post autor: Posejdon » 24 kwie 2016, 20:34

przyda się póżniej
ODPOWIEDZ

Strony partnerskie: