Monitor zużycia energii

Masz problem z Arduino? Tutaj możesz szukać pomocy.
filip130
Młodszy majsterkowicz

Monitor zużycia energii

Post autor: filip130 » 26 paź 2014, 11:22

Witam,

Już kiedyś pytałem o możliwość wykonania tego projektu Arduino Electricity Data Logger ze strony airsensor co uk ale dostałem odpowiedź że niestety ale jest on napisany na starszą wersję arduino i wymagałby przerobienia.

Twórca tego projektu zrobił jeszcze jedną wersję tego loggera w oparciu o Seeeduino Stalker V2. Czy jest możliwość zaadaptowania skryptu dla Low Energy Arduino Electricity Data Logger do zwykłego arduino uno bez większych zmian?
Przechwytywanie.PNG
Będę wdzięczny za pomoc ponieważ nie znam się na programowaniu.

Gdyby znalazł się ktoś kto pomógłby mi wykonać ten projekt to byłbym niezmiernie wdzięczny.

Może ktoś na taki logger zrobiony własnoręcznie? Wówczas proszę o kontakt na PW.

Pozdrawiam,
Marcin
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Co miesiąc do wygrania nagrody o wartości ponad 1600 zł!

maglo18
Majsterkowicz

Re: Monitor zużycia energii

Post autor: maglo18 » 26 paź 2014, 18:37

Podpinam się pod temat. Ja znalazłem coś takiego i zastanawiam się czy tą sondę można czymś zamienić?
http://openenergymonitor.org/emon/build ... -interface
filip130
Młodszy majsterkowicz

Post autor: filip130 » 10 lis 2014, 12:19

Szczerze, ja już przestałem liczyć na to że ktoś na forum mi pomoże.

Jak dla mnie temat do zamknięcia.

Tu jest polska więc jak ktoś nie potrafi sam sobie pomóc to nikt mu nie pomoże.
Artur997
Majsterkowicz

Post autor: Artur997 » 10 lis 2014, 13:33

Bez nerwów. Do pomocy jest tu mnóstwo chętnych - ale chciej sobie pomóc :-) Sam piszesz że nie znasz się na programowaniu a chcesz wykonać projekt bazujący na Arduino, prawda? Masz nawet gotowiec na starszą wersję, ale nie wiesz jak go ugryźć.