Przekierowanie portów

Masz jakiś problem ze swoim sprzętem? Tutaj możesz szukać pomocy.
ODPOWIEDZ
sereknr1
Młodszy majsterkowicz
Posty: 17
Rejestracja: 10 sty 2017, 21:47

Przekierowanie portów

Post autor: sereknr1 » 15 mar 2017, 11:00

Siemano,
wczoraj kombinowałem pół dnia przy pisaniu kodu pod banalny "serwerek" na Arduino + ethernetshield. Bawię się tym cudem jednak natknąłem się na mały problem a mianowicie przy wifi, treści bezproblemowo są wyświetlane w oknie przeglądarki natomiast po kablu w ogóle nie są wyświetlane, w związku z czym zacząłem się rozglądać za przyczyną i natknąłem się na info - przekierowania portów z routera na Arduino. Posiadam dwa routery TP-Link TL-WR1043ND (główny, włączony DHCP) i stworzony most z Tp-link TL-WR740N (wyłączony DHCP), logowałem się na drugi z nich i w opcji virtual server wybrałem w opcji Common Service Port: http z automatu mi wskoczył port 80 który chciałem udostępnić wpisałem tylko IP przy akceptowaniu otrzymałem taki komunikat Error code: 14007, Error: The ports of the remote web management and the virtual server are conflicted. Zalogowałem się na drugi router czyli defacto ten pierwszy (1043ND) i próbowałem podobnie ustawić powyższe jednakże otrzymałem inny komunikat Error: The port of the remote web management is conflicting with of the virtual server. Prosił bym o pomoc w rozwiązaniu problemu!! Pozdrawiam!!!

sereknr1
Młodszy majsterkowicz
Posty: 17
Rejestracja: 10 sty 2017, 21:47

Re: Przekierowanie portów

Post autor: sereknr1 » 15 mar 2017, 13:57

Rozwiązany!
ODPOWIEDZ

Strony partnerskie: