Quick Cms - generowanie strony

Miejsce na ogólne rozmowy o komputerach.
ODPOWIEDZ
bartek0305
Majsterkowicz
Posty: 137
Rejestracja: 18 mar 2012, 19:54

Quick Cms - generowanie strony

Post autor: bartek0305 » 12 wrz 2016, 11:02

Witajcie, czy istnieje możliwość korzystając z Quick Cms w wersji darmowej (lub nawet płatnej) zrobienie tak, by użytkownik sam mógł dodać treść z której zostanie utworzona nowa strona we wskazanym miejscu? Mam stronę z głównym menu (nazwy województw) a głębiej podział na miasta. Chciałbym, żeby użytkownik mógł (korzystając np z jakiegoś formularza) przesłać dane, które zostaną umieszczone pod linkiem na stronie wybranego miasta. Szczytem marzeń jest, abym przed pojawieniem się tej strony miał jeszcze możliwość jej zaakceptowania lub odrzucenia. Czy coś takiego można w ogóle znaleźć w gotowym rozwiązaniu czy trzeba by od podstaw napisać?

Pozdrawiam,
Bartek

Ds3s
Majsterkowicz
Posty: 78
Rejestracja: 13 sty 2016, 13:12

Re: Quick Cms - generowanie strony

Post autor: Ds3s » 12 wrz 2016, 13:10

Jeśli chodzi o formularz - jest w internecie kilka skryptów. Można dodać taki formularz na stronę. Natomiast możliwość odrzucenia lub akceptacji można łatwo zrobić. Robisz stronę np. z regulaminem. Na dole umieszczasz dwa przyciski. Jeden przycisk "akceptuję" prowadzi do strony z formularzem. Natomiast drugi np. "nie wyrażam zgody" prowadzi na stronę główną.

Takie "bajery" można robić bez problemu na WordPress. Myślę, ze do tego skryptu znalazłyby się nawet gotowe rozwiązania w postaci plugina.
bartek0305
Majsterkowicz
Posty: 137
Rejestracja: 18 mar 2012, 19:54

Re: Quick Cms - generowanie strony

Post autor: bartek0305 » 12 wrz 2016, 14:15

Dzięki za odpowiedź. Teraz wiedzę, że nie wyraziłem się zbyt jasno. Chodzi mi o to, żeby po przesłaniu danych z formularza, automatycznie była tworzona strona z danymi tam przesłanymi. Chcę po prostu, żebym nie musiał tworzyć ręcznie dziesiątek stron z danymi przesłanymi na email, tylko by strony tworzyły się automatycznie.
ODPOWIEDZ

Strony partnerskie: