Światła LED do jazdy dziennej

Miejsce na luźne rozmowy o majsterkowaniu :)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jacks
Majsterkowicz
Posty: 103
Rejestracja: 7 lut 2016, 12:14
Kontakt:

Światła LED do jazdy dziennej

Post autor: jacks » 20 sie 2016, 10:26

Jakie wybrać światła LED do jazdy dziennej w samochodzie, aby były dostatecznie dobrze widoczne? Jakimi minimalnie kryteriami powinny się charakteryzować?

Awatar użytkownika
pebb
Majsterkowicz
Posty: 94
Rejestracja: 20 sie 2014, 11:22

Re: Światła LED do jazdy dziennej

Post autor: pebb » 22 sie 2016, 12:40

Te świecidełka z marketu to nie są światła,to jest kawałek węża choinkowego . Bawią mnie do łez ,te passaty i golfy z tymi wypalonymi ozdobami choinkowymi.
Na pewno nie wpływa to na polepszenie widoczności. A w przypadku pochmurnej pogody jest wręcz odwrotnie.
Xtream
Majsterkowicz
Posty: 154
Rejestracja: 19 sty 2015, 13:42

Re: Światła LED do jazdy dziennej

Post autor: Xtream » 22 sie 2016, 12:59

Nie zgadzam się. Ale wiele teorii tu zawartych jest prawdą.
Po pierwsze, systemy (jeżeli można to tak nazwać), najtańsze są robione z pogwalceniem jakichkolwiek przepisów, norm, czy zdrowego rozsądku. Nie wystarczy świecić, lecz być widocznym. Dlatego zawsze patrzmy na homologację E4 - nie ma jej na koszu, znacz się jej nie ma.
Po drugie, mit panujący w Polsce i klepany przez Januszy warsztatowych to włączone światła dzienne bez niczego. Przekrecasz kluczyk i już - błąd. W autach w których ów opcja nie występowała, światła dzienne winno się załączać osobno, oraz (największy błąd serwisów), światła pozycyjne powinny być w tym czasie załączone! A zawsze mamy jak ktoś tu napisał choinkę i to słabo widoczną.

wyklepane z fona
ODPOWIEDZ

Strony partnerskie: