CRM - lokalnie czy stacjonarnie

Cmentarzysko usuniętych postów.
Zablokowany
Awatar użytkownika
ethanak
Złota rączka
Posty: 767
Rejestracja: 21 lis 2015, 14:41
Kontakt:

Re: CRM - lokalnie czy stacjonarnie

Post autor: ethanak » 16 lut 2019, 16:06

a jakie masz wymagania?
Pisze człowiek ambitnie, a tu przychodzi prostak i wszystko rozumie.
To jest ewidentna bezczelność!

Co miesiąc do wygrania nagrody o wartości ponad 1600 zł!


Sobtom
Młodszy majsterkowicz
Posty: 6
Rejestracja: 16 paź 2017, 16:57

Re: CRM - lokalnie czy stacjonarnie

Post autor: Sobtom » 15 kwie 2019, 12:06

Lepszy wydaje mi się online i to jeszcze z dedykowaną aplikacją na telefon. Działa to o tyle fajnie, że baza danych z CRM łączy się z kontaktami w telefonie i jak klient do Ciebie oddzwania to pokazuje się z kontaktów w CRM - nie trzeba wpisywać kontaktu 2 razy - raz do CRM a drugi do kontaktów w telefonie. Online jest też wygodny gdy np. wyjeżdżasz ze spotkania z jednym klientem i musisz zadzwonić do drugiego, że spóźnisz się - wtedy też korzystanie z rozwiązania online jest lepsze. No nie wspominając właśnie o pracy poza biurem.
CzarekPanek
Młodszy majsterkowicz
Posty: 7
Rejestracja: 9 maja 2019, 14:09

Re: CRM - lokalnie czy stacjonarnie

Post autor: CzarekPanek » 10 maja 2019, 11:22

Online bedzie lepszy, ale to też zależy jakie masz wymagania.
Zablokowany

Strony partnerskie: