Projekt Redbook czyli magistrala CAN od A do Z

Luźne rozmowy o wszystkim i o niczym :)
ODPOWIEDZ
MrPrzydasie
Młodszy majsterkowicz
Posty: 1
Rejestracja: 27 lip 2019, 16:55

Post autor: MrPrzydasie » 15 sie 2019, 09:51

Pojawił się ostatnimi czasy dość ciekawy projekt/zrzutka na polakpotrafi dotyczący magistrali CAN. Do tej pory udało się zabrać już ponad 300% celu :) także zapowiada się bardzo ciekawie. Krótki cytat ze strony projektu co co w tym wszystkim chodzi:

"W związku z brakiem kompleksowych informacji związanych z tematyką dotyczącą magistrali CAN bus, zarówno na rynku wydawniczym w Polsce jak i w internecie, a w szczególności brak konkretnych informacji na temat diagnostyki i programowania komunikacji CAN w języku C, postanowiliśmy przygotować projekt REDBOOK. Książka w wersji elektronicznej „e-book” jest tylko jednym z etapów przedsięwzięcia. Kolejne fazy projektu zakładają przygotowanie: lekcji wideo, biblioteki w języku C oraz profesjonalnych modułów elektronicznych i programów, pozwalających na przeprowadzenie przemyślanego procesu dydaktycznego. Od zawsze staramy się przygotowywać nasze treści w sposób przystępny nawet dla osób, które wcześniej nie miały styczności z tematem, tak będzie i tym razem."

Co myślicie na temat w tej akcji?

Więcej informacji na stronie projektu:
polakpotrafi .pl/projekt/redbook

gavron
Majsterkowicz
Posty: 75
Rejestracja: 17 sie 2018, 07:43

Re: Projekt Redbook czyli magistrala CAN od A do Z

Post autor: gavron » 15 sie 2019, 11:21

Wysłane z mojego Neffos Y5s przy użyciu Tapatalka

ODPOWIEDZ

Strony partnerskie: