CRM - lokalnie czy stacjonarnie

Nie działa Ci jakiś program, lub masz problemy z systemem? Pytaj śmiało!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jacks
Majsterkowicz
Posty: 103
Rejestracja: 7 lut 2016, 12:14
Kontakt:

CRM - lokalnie czy stacjonarnie

Post autor: jacks » 16 lut 2019, 09:38

System CRM - jaki będzie lepszy? Taki, który będzie funkcjonował lokalnie, w obrębie lokalnej sieci kilku komputerów, czy może taki działający online?

Co miesiąc do wygrania nagrody o wartości ponad 1600 zł!


Awatar użytkownika
ethanak
Złota rączka
Posty: 753
Rejestracja: 21 lis 2015, 14:41
Kontakt:

Re: CRM - lokalnie czy stacjonarnie

Post autor: ethanak » 16 lut 2019, 16:06

a jakie masz wymagania?
Pisze człowiek ambitnie, a tu przychodzi prostak i wszystko rozumie.
To jest ewidentna bezczelność!
Awatar użytkownika
pebb
Majsterkowicz
Posty: 90
Rejestracja: 20 sie 2014, 11:22

Re: CRM - lokalnie czy stacjonarnie

Post autor: pebb » 18 lut 2019, 10:41

To jaki wybór powinien zostać dokonany zależy od wielu czynników - tego czy praca wykonywana jest tylko i wyłącznie w siedzibie firmy, czy chcielibyśmy zostawić sobie pewną dowolność i wykonywać ją w oparciu o np home office. Wówczas systemy CRM działające online, będą jak najbardziej nadawały się do tego rodzaju zastosowań.
Systemy CRM to obecnie standard w każdej firmie obsługującej większą ilość klientów. Np w firmach handlowych.
Sobtom
Młodszy majsterkowicz
Posty: 5
Rejestracja: 16 paź 2017, 16:57

Re: CRM - lokalnie czy stacjonarnie

Post autor: Sobtom » 15 kwie 2019, 12:06

Lepszy wydaje mi się online i to jeszcze z dedykowaną aplikacją na telefon. Działa to o tyle fajnie, że baza danych z CRM łączy się z kontaktami w telefonie i jak klient do Ciebie oddzwania to pokazuje się z kontaktów w CRM - nie trzeba wpisywać kontaktu 2 razy - raz do CRM a drugi do kontaktów w telefonie. Online jest też wygodny gdy np. wyjeżdżasz ze spotkania z jednym klientem i musisz zadzwonić do drugiego, że spóźnisz się - wtedy też korzystanie z rozwiązania online jest lepsze. No nie wspominając właśnie o pracy poza biurem.
CzarekPanek
Młodszy majsterkowicz
Posty: 7
Rejestracja: 9 maja 2019, 14:09

Re: CRM - lokalnie czy stacjonarnie

Post autor: CzarekPanek » 10 maja 2019, 11:22

Online bedzie lepszy, ale to też zależy jakie masz wymagania.
ODPOWIEDZ

Strony partnerskie: