zamienniki do drukarki

Miejsce na ogólne rozmowy o komputerach.
Zablokowany
Bob2462
Majsterkowicz
Posty: 79
Rejestracja: 13 mar 2016, 00:11

Re: zamienniki do drukarki

Post autor: Bob2462 » 22 lip 2016, 23:30

Warto jeśli oryginalne materiały kosztują o wiele więcej niż zamienniki.

Ale jeśli drukarka jest nowa i na gwarancji to lepiej kupować oryginały. ( jak coś się sknoci to nawet jeśli to nie będzie wina zamienników to i tak nie naprawią ci drukarki).

I zamienniki nie mogą być z chińskiego bazaru bo jest wielce prawdopodobne, że są do kitu i rozwalisz sobie drukarkę.
Lepiej kupować jakiejś sprawdzonej firmy ( sprawdź sobie w internecie którą ludzie polecają). Ja w mojej atramentowej drukarce HP używam zamienników firmy Orink. Są dobrej jakości i są tańsze od oryginałów.
Oprócz tego zamienniki opłacają się w tańszych drukarkach na toner. Nowy toner do nich kosztuje prawie tyle co nowa drukarka wraz z tonerem. ( To chore ale tak jest). Albo po prostu warto oddać toner do napełnienia. Można w ten sposób wielokrotnie exploatować ten sam kardiż.

Bob2462
Majsterkowicz
Posty: 79
Rejestracja: 13 mar 2016, 00:11

Re: zamienniki do drukarki

Post autor: Bob2462 » 23 lip 2016, 17:29

Zamienniki z allegro powinny być dobre pod warunkiem, że nie będą podejrzanie tanie. Najlepiej jeśli sprawdzisz cenę najtańszych i najdroższych dla twojej drukarki i wcelujesz w cenę po środku.

W ogóle kupowanie rzeczy podejrzanie tanich nie jest dobrym pomysłem. Ostatnio kupiłem tanie moduły komunikacyjne ( zestaw nadajnik - odbiornik za 6 zł) i zamontowałem je w mojej nowej konstrukcji - stacji meteo. I to był błąd bo okazało że producent zapomniał dodać, że na odległość 10 M od nadajnika ( podawał zasięg 50 M na otwartej przestrzeni ) dociera co drugi Bajt transmisji. Zastosowanie tych modułów do transmisji danych było złym pomysłem.

To samo było z tanim radiem w którym musiałem po pół roku wymieniać gniazdo AUX. A po kolejnych dwóch miesiącach kondensatory elektrolityczne.
I z tania ładowarką USB która po roku zmieniła się w wytwórnię dymu. ( tej nie próbowałem naprawiać ).
Od tego czasu nie kupuję najtańszych rzeczy. (:
Awatar użytkownika
scope
Majsterkowicz
Posty: 79
Rejestracja: 14 cze 2016, 10:50
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: zamienniki do drukarki

Post autor: scope » 5 sie 2016, 12:31

Ja używam wyłącznie zamienników, dla mnie ceny oryginalnych tuszy to jakieś nieporozumienie. Bardzo tanie są do drukarek Brother.
Kwestia tego czy masz drukarkę na gwarancji czy nie, bo używanie podmianek może być podstawą do zerwania umowy gwarancyjnej.
robert123
Młodszy majsterkowicz
Posty: 2
Rejestracja: 22 sie 2016, 13:57

Re: zamienniki do drukarki

Post autor: robert123 » 6 wrz 2016, 15:09

ja kupuje zamienniki w sklepie SPAM ostatnio te zamówione przeze mnie na allegro coś zepsuły w drukarce i spadła jej gwarancja
Ostatnio zmieniony 6 wrz 2016, 23:40 przez MrLewerence, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: SPAM
Zablokowany

Strony partnerskie: