Czujnik pyłu zawieszonego Nova Fitness SDS011

Nova Fitness SDS011 to profesjonalny laserowy czujnik mierzący wartość pyłu zawieszonego. Wyposażony został wysokiej klasy diodę laserową i wentylator zasysający powietrze. Dzięki połączeniu tych dwóch elementów uzyskano wysoką dokładność oraz stabilne i powtarzalne odczyty. Pomiar dokonywany jest dla wartości PM2.5 oraz PM10. Czujnik cechuje bardzo szybka reakcja na zmiany parametrów zapylenia środowiska. Standardowo raportuje pomiar co 1 sekundę. Gdy pomiary w czasie rzeczywistym nie są wymagane, można skorzystać z trybu uśpienia i odczytywać wartość zapylenia co pewien czas. 

Czujnik może się komunikować na dwa sposoby – wyjściem cyfrowym (UART), oraz za pośrednictwem sygnału PWM (osobno dla wartości PM2.5 i PM10). W zestawie znajduje się konwerter UART-USB, dzięki któremu podłączenie do PC lub Raspberry Pi jest banalnie proste.

Czujnik znajdziecie w ofercie Nettigo.pl w cenie 199 zł.

4 komentarzy do “Czujnik pyłu zawieszonego Nova Fitness SDS011

    • Szymonie, orędowniku AliExpress i zakupów w Chinach, zauważ proszę drobną różnicę:
      Kupujesz w Chinach, otrzymujesz towar po 3-4 tygodniach, lub nie. Praktycznie nie masz gwarancji, nie wiesz z kim robisz interesy i czy będzie do tego jakiekolwiek wsparcie. Nie płacisz podatków, cła, kosztów odprawy celnej. Przesyłkę masz darmową. Polska gospodarka nie ma z tego nic.

      A u polskiego importera:
      – kupujesz produkt dostępny od ręki w polskim sklepie i masz gwarancję, że otrzymasz dokładnie to co zamawiasz
      – produkt ma 2 letnią gwarancję więc śpisz spokojnie
      – cena zawiera 23% VAT
      – zostało opłacone cło, koszty odprawy celnej, więc Skarb Państwa na tym zarobił
      – przesyłka z Chin kosztuje sporo
      – wsparcie jest na odpowiednim poziomie, jak czegoś nie wiesz to odpowiedź na pytanie otrzymujesz praktycznie od razu
      – importer inwestuje fundusze i czas, aby do czujnika pojawiło sensowne oprogramowanie (np: w polskim nettempie)

      A koniec końców importerowi co chwilę ktoś zarzuca że ceny ma od czapy bo nie wynoszą one tyle ile cena na AliExpress pomnożona przez kurs dolara.

      W każdym razie Szymonie, jak już kupisz czujnik na AliExpress to przynajmniej oprogramowanie znajdziesz na stronie naszego sklepu, bo jedyny sposób na konkurencję z Chinami to wartość dodana.

      Odpowiedz
      • 1.Przesyłkę z Chin mam za darmo, ponieważ sponsoruje ją Chiński rząd.

        1. Jaki jest sens płacić 10 razy więcej importerowi, skoro on zapłacił tyle samo chińczykowi. Mogę dać importerowi pieniądze z własnej woli.
        2. Jest szybciej to prawda.
        3. Z tego co mi wiadomo to większość software’u tworzą hobbiści i rozdają jako open-source.
        4. Chińskie sklepy mają tak dobre sposoby ochrony konsumenta, że nie zostałem jeszcze oszukany ani razu(wydałem już koło 3000zł, kupowałem rzeczy tańsze i droższe)
        5. Częściej ludzie okradają cię na allegro niż u naszych wschodnich braci
        Odpowiedz
  • Odpowiem tak, dostałem od inovafitness dokumentację protokołów ich urządzeń oraz software. Nie brałem niczego z waszej strony. Kod w pythonie machnąłem w 10 minut i mam odczyty co stały interwał wrzucone do MySQL. Kwestia tego czy Polska gospodarka ma coś z moich zakupów nie ma nic do rzeczy. Nie naruszam prawa. Jestem dostatecznie obciążony podatkami na co dzień – skoro prawo nie wymaga ode mnie płacenia VAT poniżej $25 nie zamierzam go płacić. Z ciekawości ile wynosi marża?

    Hmmm cena na taobao od $5.8?! Przepłaciłem?

    Chciałbym się również dowiedzieć dlaczego tytułujecie ten produkt profesjonalnym?

    Odpowiedz

Odpowiedz

anuluj