MakerBeam – okazja do majsterkowania

MakerBeam – okazja do majsterkowania

MakerBeam - okazja do majsterkowania

W październiku zdarzyło się nam budować małe co nieco z MakerBeam, czyli gotowego zestawu profili z anodyzowanego aluminium. Po dłuższej walce doszliśmy do wniosku, że czas wprowadzić trochę zmian w naszej ofercie. Po pierwsze, poza gotowymi zestawami zaczęliśmy sprzedawać pojedyncze belki na sztuki, a nie tylko w zestawach po 6 czy 8 sztuk. Każdemu wg potrzeb :)

Po drugie – znacznie zwiększyła się oferta różnych akcesoriów (jak np pojawiły się precyzyjne prowadnice liniowe).

A to nie koniec dobrych wiadomości. Listopad, długie wieczory sprzyjają by w zaciszach domowych warsztatów powstawały ciekawe konstrukcje. Dlatego do końca listopada na cały asortyment MakerBeam – rabat 15%!

3 komentarzy do “MakerBeam – okazja do majsterkowania

  • ale po co mi to?
    pytam serio, pudelko? taniej kupic gotowe lub przerobic, z drewna ladniejsze i tansze nawet zamawiajac
    moze jakies drukarki, albo ploter? porownaj ceny gotowych chinskich i wyjdzie taniej. to jest bardzo dobry pomysl, ale ceny sa kosmiczne

    Odpowiedz
    • Ehh wiem że minęło mnóstwo czasu, ale odpowiadając na pytanie – po co? Makerbeam jest świetnym zestawem do prototypowania. Na szybko jak chcesz złożyć jakąś ramę, stojak, inne – świetnie się do tego nadaje. Pudełko jest po to, że jak to zwykle z prototypem – po rozłożeniu masz gdzie schować części.
      To trochę jak z płytką stykową. Wiadomo, że specjalizowany moduł będzie mniejszy, tańszy i nie rozłączał się tak łatwo, ale to jest po to by robić prototypy, lub czasowe instalacje. Tak samo z MakerBeam.

      Odpowiedz

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?