Światowa Konferencja “Globalny Kryzys. To już dotyka każdego” transmisja na żywo 24 lipca 2021 roku, zorganizowana przez Międzynarodowy Ruch Społeczny Allatra.

INFORMACJA: Poniższy post znajduje się w Poczekalni.

Konferencji pod tytułem “Globalny Kryzys. To już dotyka każdego” 24 lipca 2021 r. Uczestnikami będą znane na całym świecie postaci, które będą mówić o kwestiach związanych z egzystencją.

Konferencja organizowana jest na platformie Międzynarodowego Ruchu Społecznego ALLATRA.

ALLATRA jest bezpartyjną organizacją pozarządową, która łączy ludzi z całego świata, którzy chcą wykorzystać swoje najlepsze cechy oraz umiejętności dla dobra ludzkości.

Jednym z celów ALLATRA jest wdrożenie na całym świecie modelu Twórczego Społeczeństwa, społeczeństwa, w którym życie ludzkie jest najwyższą wartością. W tym celu obszary działalności ALLATRA obejmują rozpowszechnianie istotnych i niezbędnych informacji poprzez wyjątkową sieć opartą na tysiącach kanałów multimedialnych i wielu platformach.

Wśród inicjatyw, które stawia sobie, Twórcze Społeczeństwo” są konferencje i z pewnością konferencja dotycząca globalnego kryzysu nie pozostawia nas obojętnymi.  To globalne wydarzenie będzie tłumaczone symultanicznie przez wolontariuszy na ponad 60 języków. Wśród osób, które wezmą udział w tej ważnej dyskusji jest węgierski filozof Ervin Laszlo, uważany za twórcę ogólnej teorii systemów, a obecnie doradca dyrektora generalnego UNESCO, członek Węgierskiej Akademii Nauk i autor książek “Człowiek i wszechświat”, “Duch nieśmiertelny i cele dla ludzkości”; Wśród innych gości będą Yvonne Thompson, komandor Orderu Imperium Brytyjskiego, członek Royal Society of Arts, lider brytyjskiego biznesu, założycielka radia Choice FM, zarządzająca ASAP, Communications, przewodnicząca Radio Academy; Thomas Straub, szwajcarski profesor zarządzania międzynarodowego na Wydziale Ekonomii i Administracji Biznesowej Uniwersytetu w Genewie oraz izraelsko-amerykański fizyk Avraham Loeb, który zajmuje się astrofizyką i kosmologią.

Pan Loeb jest profesorem nauk przyrodniczych na Uniwersytecie Harvarda, przez długi czas był przewodniczącym Harvardzkiego Wydziału Astronomii, założycielem i dyrektorem Harvard Black Hole Initiative oraz dyrektorem Instytutu Teorii i Obliczeń w Harvard-Smithsonian Centrum Astrofizyki.

Globalny Kryzys. To się dzieje już teraz | Zwiastun – YouTube https://youtu.be/9onqAMWP-5U

Kontakty

Koordynator Projektu Twórcze Społeczeństwo w U.S.A. Olga Schmidt, mail: [email protected], tel. +1 (650) 381-9499

Koordynator Projektu Twórcze Społeczeństwo we Włoszech, Irina Bezverhni, tel. +39 3290794082

Koordynator Projektu Twórcze Społeczeństwo w Polsce Anastasiia

Mursin +49 15738788735

[email protected]

Więcej informacji

www.allatraunites.com/pl

https://allatraunites.com/pl/conference_24_07_2021

UWAGA: Zaloguj się, aby móc zagłosować na ten projekt.

Ocena: 1/5 (głosów: 1)

Podobne posty

Jak i czym ocieplić poddasze?

Jak i czym ocieplić poddasze?

Ocieplenie poddasza pozwala na obniżenie rachunków za ogrzewanie. Izolacja pomieszczeń pod dachem jest również niezbędna,…

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?