Twoja własna bransoletka

Twoja własna bransoletka

INFORMACJA: Poniższy post nie wydostał się z Poczekalni :(

Witajcie!
Dzisiaj zamieszczam poradnik skierowany w stronę kobiet-Majsterkowiczek :) które lubią tworzyć swoją własną biżuterię. Przedstawię Wam Majsterkowiczki jak zrobić… koralikową bransoletkę :)

Koralikowanie to fajny pomysł na stworzenie własnej, niepowtarzalnej biżuterii oraz sposób na produktywne spędzenie wolnego czasu. Z góry jednak ostrzegam, że oglądasz filmik na własną odpowiedzialność, bowiem koralikowanie wciąga nieprzeciętnie. Żeby zacząć tworzenie koralikowej biżuterii musisz posiadać jedynie zwykłe szydełko, nici do dżinsu, koraliki oraz… chęci :)
W pierwszym filmie pokazuję, krok po kroku jak zacząć robić taką bransoletkę, bo to jest najtrudniejszym momentem w całej tej zabawie. Gwarantuję jednak, że jeśli poświęcisz troszkę czasu na opanowanie tej techniki to radość z tworzenia tej wyjątkowej biżuterii będzie bezcenna.

W drugim filmie wyjaśniam jak zrobić spiralną bransoletkę.

Zapraszam do oglądania :)

Ocena: 0/5 (głosów: 0)

Podobne posty

SIODŁO MOTOCYKLOWE – RENOWACJA

SIODŁO MOTOCYKLOWE – RENOWACJA

Witam ponownie wszystkich majsterkowiczów.Kiedyś przy okazji renowacji orzeszka https://majsterkowo.pl/orzeszek-ocalony-od-zapomnienia/  wspominałem o remoncie zabytkowego motocykla, jak…

Odpowiedz

anuluj

Twoja własna bransoletka

Masz uwagi?