Wielkich mistrzów fotografii

Wielkich mistrzów fotografii

INFORMACJA: Poniższy post znajduje się w Poczekalni.

Wspaniałe zdjęcia opowiadają historie. Świetne zdjęcia przekazują emocje. Świetne zdjęcia mogą zmienić twój sposób działania. Wspaniałe zdjęcia to coś więcej niż tylko filmy i cyfrowe ujęcia ludzi i krajobrazów. I to jest właśnie to, co wielcy mistrzowie fotografii są w stanie pokazać światu i co czyni ich wyjątkowymi i wielkimi mistrzami. Wielcy fotografowie to nie tylko portrety, ponieważ świat fotografii ewoluował i zmieniał się od początku czasu. Istnieje wiele rodzajów, w tym fotografia czarno-biała, Fototapety i obrazy aerofotografia, fotografia żywności, Fotografia architektury” itp a potem są tacy, którzy to robią Najlepsze obrazy na tablicy Fotografia artystyczna.

Oto niektórzy z wielkich mistrzów fotografii z całego świata, którzy wnieśli ogromny wkład w sztukę i umiejętności fotografii i zainspirowali miliony:

  • Garry Winogrand

Fotograf ten zyskał popularność dzięki dokumentacji życia amerykańskiego w latach 60-tych, zwłaszcza w Nowym Jorku, który był jego rodzinnym miastem. Wielu opłakuje jego stratę, ponieważ już w wieku 56 lat odszedł zbyt wcześnie. Po jego śmierci odkryto skarbiec fotografii. Pozostawił po sobie ogromną spuściznę ponad 300.000 zdjęć, w tym 6500 niesprawdzonych rolek 2500 nieprzetworzonych filmów i wiele innych.

  • Elliot Erwitt

Elliot Erwitt jest popularnym francuskim fotografem z Nowego Jorku. Jego poczucie humoru oraz ciekawy sposób fotografowania dziwacznych i ironicznych sytuacji występujących w życiu codziennym to także alter ego André S. Solidora, który jest satyrą na współczesną fotografię.

  • Margarate Bourke-White

Była popularną i jedną z pierwszych kobiet fotografów i dziennikarzy dla magazynu LIFE. Była uważana za bohaterkę i jednocześnie nieustraszoną. W dużej mierze chwalono ją za to, że to właśnie ona uwieczniła ostatni portret Mahatmy Gandhiego zaledwie kilka godzin przed jego zamachem.

  • George Hurrell

Został zatrudniony przez MGM i od tego czasu jest mistrzowskim fotografem portretowym dla gwiazd. Od początku lat 30. do ostatniego tchnienia, które wykonał w 1992 r., udało mu się uchwycić portrety prawie każdej większej gwiazdy hollywoodzkiej. Jego praca i umiejętności były nieskazitelne dzięki ogromnej wiedzy na temat pracy ze światłem. Wiele można zrobić na jego olśniewających portretach i nauczyć się wielu rzeczy o świetle.

  • Steve McCurry

Pewnie słyszałeś o niesławnym zdjęciu “Afghan Girl”. To zdjęcie należy do Steve’a McCurry’ego, który trafił na okładkę National Geographic z czerwca 1985 roku. Afgańska Dziewczyna” została nazwana najbardziej rozpoznawalną fotografią w historii magazynu i jest to tylko jedno z wielu osiągnięć McCurry’ego.

  • Arnold Newman

Arnold Newman jest prawdopodobnie pierwszym fotografem, któremu przypadkiem udało się uchwycić i objąć portret środowiskowy. W ciągu swojego życia z powodzeniem fotografował aktorów, muzyków, polityków, artystów, a nawet innych fotografów. Jego kariera trwała ponad 60 lat i został podziwiany przez ludzi na całym świecie za mistrzowskie opanowanie światła, kompozycji i tła dla efektów i doboru obiektywu.

  • Ansel Adams

Ansel Admans jest bardzo udanym fotografem, którego zdjęcia można spotkać nawet nie wiedząc, do kogo należy. Jest on bowiem prawdopodobnie największym i najbardziej znanym fotografem w gatunku przyrody i krajobrazów. Jego najlepszym dziełem jest czarno-biała fotografia Yosemite Valley CA. Można ją znaleźć w wielu galeriach, na książkach i jako plakaty.

Jeśli jesteś kimś, kto aspiruje do zostania kiedyś wielkim fotografem, to nie zapomnij o zapoznaniu się z pracami tych wielkich osobistości świata fotografii. Ich praca nauczy Cię, jak doskonalić swoje umiejętności i zdobywać inspiracje.

UWAGA: Zaloguj się, aby móc zagłosować na ten projekt.

Ocena: 1/5 (głosów: 1)

Podobne posty

Odpowiedz

anuluj

Wielkich mistrzów fotografii

Masz uwagi?