Jak zrobić Skuter Elektryczny (350W dla dziecka)Z niezłym Kopem!

INFORMACJA: Poniższy post znajduje się w Poczekalni.

Witam dzisiaj chciałbym przedstawić  skuter elektryczny który zrobiłem dla córki.Jest to moja pierwsza kostrukcja w której spawałem  i ogólnie pracowałem z metalem.W projekcie wykorzystałem silnik 350w, Ramę zrobiłem z profili  pozyskanych ze starego regału sklepowego. Skuter posiada wolne koło . Za zasilanie odpowiadają dwa akumulatory żelowe  12v  7Ah. Zapraszam do obejrzernia filmu w kórym pokazuje jak buduję skuterek. A pod spodem  macie parę zdjęć

Jak zrobić Skuter Elektryczny (350W dla dziecka)Z niezłym Kopem!Jak zrobić Skuter Elektryczny (350W dla dziecka)Z niezłym Kopem!Jak zrobić Skuter Elektryczny (350W dla dziecka)Z niezłym Kopem!Jak zrobić Skuter Elektryczny (350W dla dziecka)Z niezłym Kopem!Jak zrobić Skuter Elektryczny (350W dla dziecka)Z niezłym Kopem!Jak zrobić Skuter Elektryczny (350W dla dziecka)Z niezłym Kopem!Jak zrobić Skuter Elektryczny (350W dla dziecka)Z niezłym Kopem!

zapraszam do komentowania i wystawiania ocen . Skuter budowałem od 5 sierpnia a skonczyłem 6 pażdziernika ,więc trochę to trwało. Jeszcze sporo jest do poprawienia ale w większości już zostało zrobione

UWAGA: Zaloguj się, aby móc zagłosować na ten projekt.

Ocena: 5/5 (głosów: 3)

Podobne posty

2 komentarzy do “Jak zrobić Skuter Elektryczny (350W dla dziecka)Z niezłym Kopem!

  • Fajnie wyszło, szczególnie te boczne światła dodają charakteru. A jak prezentują się osiągi? Jak radzi sobie ze wzniesieniami, albo z masywniejszym kierowcą ? Jaka jest prędkość maksymalna ? Ile da się przejechać na jednym ładowaniu? I jeżeli można to dodał bym od siebie, że lepiej zrezygnować z tych akumulatorów żelowych bo to „jednorazówki” mamy takie w UPS’ach i praktycznie po jednym dwóch zanikach prądu są do wywalenia. Poza tym ich pojemność (7Ah) jest podana dla prądu 20sto godzinnego (350mA), rozładowywanie ich prądem ok 4A zmniejsza ich pojemność o połowę.

    Odpowiedz
  • Witam fajnie że się podoba. Żadnych pomiarów prędkości ani zasięgu nie robiłem .Zdwałem sobie sprawę że te akumulatory to słabe ognniwo całej kostrukcji , ale były tanie i w prosty sposób się je ładuje. Jeżeli chodzi o ciężar kierowcy to tak jak w tytule jest napisane że to skuter dla dziecka , ponieważ przy niskiej masie obciążenia skuterek fajnie sobie radzi z przyspieszeniem i prędkością.

    Odpowiedz

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?