Zaloguj się, aby móc publikować treści na mikroblogu.

Znalazłem prościutki hack pozwalający uaktywnić w #solidworks grafikę #RealView na kartach graficznych, które teoretycznie tego nie obsługują.
Wystarczy dodać jeden wpis w rejestrze i śmiga jak ta lala (przynajmniej u mnie na #GeForce GTX 950M).

Trzecia ręka zwykle bywa chybotliwa i niestabilna, może komuś pomysł się przyda.
Ja zrobiłem coś takiego. Zwykła trzecia ręka zakupiona gdzieś z allegro.
Na podstawę poszła stara podstawa z anteny od CB radia. wyczyszczona pomalowana i zamontowana na jedną śrubę 10-kę.
Od 2 lat spisuje się świetnie. Wszystkie części od trzeciej reki które przy obrotach się wyginały i wypadały zostały zalutowane na stałe. ruchome się ruszają , co miało zostać jak fabrycznie na sztywno , zostało.

Łukasz Więceklukiluk1984En_der

ProfiLab-Expert 4.0

Chciał bym przedstawić wam doskonałe środowisko programistyczne, nie wymagające znajomości żadnego języka. Za pomocą układanych bloczków można stworzyć aplikacje pracujące pod systemem Windows, które mogą współgrać z elektroniką zewnętrzną (np. Arduino), zbierając dane, wykonując obliczenia, wizualizacje, itp…
Samo środowisko jest bardzo podobne do znanego „LabVIEW” firmy National Instruments. Ma nieco mniejsze możliwości, ale za to cena wacha się w granicach 400zł. Wymagania systemowe są tak niskie, że z powodzeniem można korzystać z aplikacji na starszych komputerach. Wersja Demo dostępna na stronie producenta, również posiada sporo możliwości.
Zachęcam zainteresowanych!
Być może omawiane środowisko będzie niegdyś tematem do rozmów na naszym Forum ;)

http://www.electronic-software-shop.com/lng/en/electronic-software/profilab-expert-40.html

pawel_nikiŁukasz Więcek

Hejo! Wprowadziłem małe zmiany w sposobie oceniania projektów. Do tej pory było tak, że post musiał zdobyć odpowiednią średnią, żeby wyjść z Poczekalni. Wyjątkiem były moje głosy – jak dawałem 5 gwiazdek, to projekt leciał od razu na Główną, a jak dałem 1 gwiazdkę, to leciał do kosza.

Od dzisiaj podobną władzę mają patroni działów w swoich działach. Jak ataszek, blackfrog.pl lub nettigo_pl dadzą 5 lub 1 gwiazdkę na projekt ze swojego działu, to od razu poleci na Główną lub do kosza. Mają też władzę wyciągania projektów z kosza – więc nawet, gdy post będzie miał słabą średnią i wyleci do kosza, ale patron działu go doceni i pacnie 5 gwiazdek, to projekt poleci na Główną :)

To tyle. Pozdrawiam!

lukiluk1984Konrad WardeckiKarcia

Znalezione na jakimś forum. Mam wrażenie, że zainteresuję Łukasza
https://www.element14.com/community/groups/3d-printing/blog/2017/10/28/3d-color-inkjet-pla-filament-3d-printer

Łukasz Więcek

Zapewne duża część z was zainteresowana drukiem 3d słyszała o nowinkach w prusie i3 mk3. Oto moja implementacja „sensorless homingu” – tzn ruchu osi do współrzędnych zerowych bez użycia krańcówek w drukarce CoreXY którą powoli kończę budować ;)

Łukasz WięcekCezar

Cześć!
Mogę się tylko czymś pochwalić? :) Wymieniłem pickup w swoim akustyku z Fishmana Presys na Presys Blend.

Tak się jaram nowymi możliwościami brzmieniowymi, że aż nie mogę się tym nacieszyć :D Wbudowany w preamp mikrofon genialnie zbiera wszelkie perkusyjne stuki i puki w pudło (i przy okazji bardzo ładnie uzupełnia brzmienie samego przetwornika).

Dziękuję za uwagę. Musiałem się podzielić swoją radością :D

#gitara #gitaraakustyczna #pickup #fishman #presys

KarciaarcliteHania

Masz uwagi?