Co miesiąc do wygrania 600 zł do wydania w sklepie Kammar24.pl!

Cześć!

Wspólnie z patronem działu Drewo – sklepem Kammar24.pl – zachęcamy pasjonatów dłubania w drewnie do walki o nagrody o wartości 600 zł, które co miesiąc trafią do autorów trzech najlepszych projektów opublikowanych w dziale Drewno.

Zasady są banalnie proste – każdy projekt, który zostanie opublikowany w dziale Drewno, automatycznie bierze udział w konkursie. Projekt musi zostać przygotowany w formie poradnika „zrób to sam”, oraz oczywiście być w jakikolwiek sposób powiązany z drewnem. Na początku każdego miesiąca komisja konkursowa wybierze trzy najlepsze projekty opublikowane w poprzednim miesiącu, których autorzy otrzymają nagrody.

Szczegółowy regulamin akcji znajdziecie poniżej.

Regulamin akcji

  1. W konkursie mogą brać udział projekty, które wyjdą z Poczekalni na stronę główną Majsterkowa.
  2. Za datę zgłoszenia do konkursu uważa się datę wyjścia projektu z Poczekalni na stronę główną Majsterkowa.
  3. Każdy autor może zgłosić do konkursu nieograniczoną ilość projektów.
  4. Projekt biorący dział w konkursie musi spełniać następujące kryteria:
    1. proces powstawania projektu musi zostać opublikowany w Majsterkowie w dziale Drewno w formie poradnika „zrób to sam”,
    2. projekt musi być powiązany tematycznie z działem Drewno.
    3. projekt musi zostać zrealizowany (projekty teoretycznie, czy będące dopiero w fazie projektowania nie będą brane pod uwagę),
    4. opublikowany projekt musi być kompletny, tj. posiadać wszystkie części dokumentacji (np. rysunki, schematy, kody źródłowe, projekty płytek drukowanych, rysunki techniczne, …), które są niezbędne do zrealizowania projektu.
  5. Komisja konkursowa będzie zwracała szczególną uwagę na pomysłowość i praktyczność projektu.
  6. Jeżeli projekt został przez autora podzielony na części, nagroda może zostać przyznana dopiero po opublikowaniu wszystkich części.
  7. Co miesiąc będą wybierane trzy najlepsze projekty, których autorzy otrzymają nagrody w postaci:
    1. I miejsce: bon o wartości 300 zł na zakupy w sklepie Kammar24.pl,
    2. II miejsce: bon o wartości 200 zł na zakupy w sklepie Kammar24.pl,
    3. III miejsce: bon o wartości 100 zł na zakupy w sklepie Kammar24.pl.
  8. Bonów rabatowych nie można wymienić na ich równowartość w gotówce.
  9. Po dopłaceniu różnicy w cenie użytkownik ma możliwość dokonania zakupu na kwotę wyższą, niż kwota otrzymanego bonu.
  10. Koszt wysyłki nagród pokrywa Patron działu Drewno – sklep Kammar24.pl.
  11. Akcja jest ograniczona czasowo i trwa od 13.06.2017 do 31.12.2017.
  12. Przez cały czas trwania Akcji konkursy będą się obywały cyklicznie co miesiąc.
  13. Na początku każdego miesiąca komisja konkursowa, w skład której wchodzą przedstawiciele serwisu Majsterkowo.pl oraz sklepu Kammar24.pl wybierze trzy najlepsze projekty opublikowane w poprzednim miesiącu.
  14. Wyniki konkursów będą ogłaszane na https://majsterkowo.pl/blog/.
  15. Organizatorzy konkursu zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmian w zasadach i regulaminie konkursu. Wszystkie zmiany będą ogłaszane z wyprzedzeniem i będą obowiązywały dopiero od kolejnego miesiąca konkursowego. Aktualny regulamin znajdziesz zawsze na stronie, którą właśnie czytasz.

W związku z tym, że startujemy od połowy miesiąca, pierwsze rozstrzygnięcie konkursu nastąpi na początku sierpnia 2017 (przy ocenianiu będą brane pod uwagę projekty zgłoszone od 13.06 do 31.07.2017). Później będziemy już lecieć pełnymi miesiącami, aż do końca roku.

Sponsorem nagród w konkursach jest Patron działu Drewno – sklep Kammar24.pl:

Kammar24.pl - patron działu Drewno

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości piszcie śmiało w komentarzach, lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Pozdrawiam!
Łukasz

Podziel się:

4 komentarzy do “Co miesiąc do wygrania 600 zł do wydania w sklepie Kammar24.pl!

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?