Konkurs: przerób logo Majsterkowa i wygraj majsterkową statuetkę!

Cześć!
Obecne logo Majsterkowa jest z nami od niemal samego początku. Lubię je, ale ma jedną wadę – składa się z kilku osobnych elementów. Dlaczego jest to wadą? Bo nie da się go od tak wydrukować na drukarce 3D w formie statuetki. A chciałbym takie statuetki drukować, żeby móc je Wam rozdawać w różnych szybkich konkursach :) Nie pozostaje mi więc nic innego, jak ogłosić konkurs na projekt statuetki, w którym będzie można wygrać jej wydrukowaną wersję!

Swoje pomysły możecie wrzucać w komentarzach do tego postu, lub wysyłać je na statuetka@majsterkowo.pl. Mogą to być zarówno modele 3D, jak i zwykłe grafiki (czy też nawet szkice) z prezentacją waszych pomysłów.

Na projekty czekam do końca marca. Autor najciekawszego projektu otrzyma dużą statuetkę wydrukowaną na drukarce 3D (z nadrukowanym podpisem autora).

Dla ułatwienia wrzucam nasze obecne logo w wektorach: majsterkowo-zarowka.zip (plik DXF)

Logo Majsterkowa w Waszych projektach nie musi być identyczne z oryginałem. Możecie próbować tworzyć własne wariacje. Warunek jest jeden – cały projekt statuetki musi stanowić jedną całość (nie może się składać z kilku osobnych elementów, jak obecne logo).

Każdy może zgłosić dowolną ilość propozycji :)

Powodzenia!

PS – a skoro już o druku 3D mowa, to pamiętajcie o naszym drugim konkursie, który toczy się w dziale Druk 3D!

Podziel się:

Jeden komentarz

  • Witajcie ;) jestem En_der, raczej nikt mnie nie kojarzy, ponieważ wczoraj zalegalizowałem swoją obecność tutaj, ale do rzeczy. Moja wizja statuetki wygląda jak nabazgrałem na foto poniżej :) Wygląda to następująco ; solidna podstawa, z której wychodzą dwa płaskie klucze, pomiędzy nimi solidny kawał gwintu Edisona, zamiast żarnika, symbol diody LED, zwieńczone niby znakiem zapytania, przypominającym kawałek żarówki ( dlaczego znak zapytania – zawszę odwiedzam stronę z nadzieją znalezienia odpowiedzi jak coś wykonać) I tak właśnie wygląda moja wizja. Pozdrawiam En_der :)

    Odpowiedz

Odpowiedz

anuluj