Konkurs #zróbtolepiejchallenge w dziale Druk 3D

Czołem drukarze i modelarze ;)

Razem z patronem działu Druk 3D przygotowaliśmy dla Was mały update naszego comiesięcznego konkursu. Chcieliśmy aby więcej z Was miało możliwość poznania materiałów od print-me, dlatego od teraz każdy chętny otrzyma rolkę wybranego przez siebie filamentu. Szczegóły i regulamin znajdują się poniżej.

#zróbtolepiejchallenge

Wyzwanie polega na stworzeniu przedmiotu, który jest tematem w 14-dniowym, cyklicznym wyzwaniu. Dwa razy w miesiącu będziemy ogłaszać temat wyzwania. W poście z wyzwaniem przygotuję dla Was jeden przedmiot, a Waszym zadaniem będzie zrobi to samo, ale w wersji “ulepszonej”. Musi być jednak to ta sama rzecz (służąca w tym samym celu).

Regulamin akcji

  1. Do wyzwania może przystąpić każdy, kto ma możliwość zaprojektowania modelu i wydrukowania go na drukarce 3D.
  2. Do wyzwania należy się zgłosić poprzez formularz znajdujący się tutaj.
  3. Zgłoszenie do wyzwania jest równoznaczne z przyjęciem 1 małej rolki filamentu od sklepu print-me.pl, która będzie materiałem do stworzenia projektu w wyzwaniu.
  4. W zgłoszeniu wybieracie materiał oraz podajecie dane do wysyłki filamentu.
  5. Podjęcie wyzwania i otrzymanie gratisowej rolki filamentu zobowiązuje Was do wykonania projektu i opublikowania go w dziale Druk 3D.
  6. Opublikowany projekt musi być kompletny, tj. posiadać wszystkie części dokumentacji (np. schematy, kody źródłowe, projekty płytek drukowanych, …), które są potrzebne do zrealizowania projektu.
  7. W artykule należy napisać i podlinkować materiał, z którego został wykonany projekt. W treści artykułu musi się także znaleźć tag #zróbtolepiejchallenge.
  8. Każdy autor może zgłosić nieograniczoną ilość projektów z jednej otrzymanej rolki filamentu.
  9. Niewywiązanie się z wyzwania w terminie powoduje brak możliwości podjęcia wyzwania w kolejnych edycjach.
  10. Każda nowa edycja wyzwania zaczyna się zawsze  pierwszego i piętnastego dnia miesiąca.
  11. Po zakończeniu każdego dwutygodniowego wyzwania, wybierany jest zwycięzca, który wykonał najlepszy wg jury projekt. Zwycięzca otrzymuje nagrodę od sklepu print-me.pl w postaci bonu na 4 duże lub 8 małych rolek filamentów z oferty sklepu print-me.pl.
  12. Bonów rabatowych nie można wymienić na ich równowartość w gotówce.
  13. Akcja jest ograniczona czasowo. Zaczyna się z dniem 1.10.2018 i trwa do 31.12.2018.
  14. Akcja nie łączy się z innymi akcjami prowadzonymi równolegle w Majsterkowie (nie można otrzymać nagród w kilku akcjach za jeden projekt).
  15. Organizatorzy konkursu zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmian w zasadach i regulaminie konkursu. Wszystkie zmiany będą ogłaszane z wyprzedzeniem i będą obowiązywały dopiero od kolejnego miesiąca konkursowego. Aktualny regulamin znajdziesz zawsze na stronie, którą właśnie czytasz.

Wierzę w Waszą kreatywność i masę ciekawych pomysłów na ulepszenia, które moja głowa nie ogarnęła ;) Jeżeli macie ochotę dzielić się swoimi pomysłami na swoich mediach społecznościowych, to nie zapomnijcie o tagu #zróbtolepiejchallenge , wtedy łatwiej nam będzie do Was dotrzeć :)

Mamy nadzieję, że taka forma konkursu przypadnie Wam do gustu i podejmiecie rzucone wyzwanie.
Do dzieła! Akcja startuje właśnie teraz :)

Podziel się:

4 komentarzy do “Konkurs #zróbtolepiejchallenge w dziale Druk 3D

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?