Drewniany Chlebak

Drewniany Chlebak

Od czasu ostatniego wrzuconego projektu minęło już trochę czasu oraz sporo drewna przeszło przez moje ręce. Niestety przez cały ten okres miałem mały zastój w dokumentacji wykonywanych projektów. Na szczęście w końcu się zmobilizowałem i wziąłem za siebie czego efektem jest poniższy filmik z tworzenia drewnianego chlebaka.

Materiały użyte do chlebaka:

  • deski
  • płyta sklejki
  • wałki drewniane (ruszt chlebaka)
  • klej do drewna
  • gwózdki
  • dwa małe zawiasy
  • bejca wodna (3 różne kolory)
  • wydruk (obrazki i tekst) z drukarki laserowej
  • zmywacz na bazie olejków cytrusowych – do transfery nadruku
  • lakier bezbarwny
  • podkładki/stopki teflonowe

Zapraszam do oglądania

Ocena: 5/5 (głosów: 8)

Podobne posty

10 komentarzy do “Drewniany Chlebak

    • Dzięki,
      Oczywiście że jak by deski śmierdziały to bym ich nie używał… ale i tak nigdy nic nie wiadomo ;D
      Sklejka na dno i wieko była akurat prosto ze sklepu.
      Co do desek z palety to miałem pewien dylemat ale głębiej się zastanawiając stwierdziłem że skoro przyjeżdża do mnie na niej żywność to jakieś normy musi spełniać. Druga sprawa jest to paleta jednorazowa która jest produkowana najtańszym kosztem w celu „jednorazowej” podróży. Więc pytanie czy dla jednorazowej podróży ktoś by się bawił w dokładna impregnację?. Z tego co się dowiedziałem to palety takie mogą być poddawane obróbce termicznej ale myślę że ta nawet tego nie miała bo producent umieścił by pewnie na klockach jakieś oznaczenie. Często przerabiam tzw. jednorazowe palety i nie raz wezmę w ręce taką która poleżała już trochę na świeżym powietrzu. Zazwyczaj deski nie nadają się do niczego.
      Może wypowiedział by się jakiś ekspert lub znawca i podzielił wiedzą odnośnie takich palet. Będę wdzięczny ;)

      Odpowiedz
    • Kartka jest z drukarki laserowej z obrazem wydrukowanym w odbiciu lustrzanym. Płyn to zmywacz na bazie olejków cytrusowych ale można zastosować też inne rozpuszczalniki. Przykłada się kartkę drukiem do powierzchni i polewając delikatnie zmywaczem odciska czymś twardym i gładkim wydruk do nowej powierzchni.

      Odpowiedz

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?