Kosmiczna podstawka pod telefon.

Kosmiczna podstawka pod telefon.

INFORMACJA: Poniższy post nie wydostał się z Poczekalni :(

Witajcie,

Nośniki optyczne odchodzą powoli do lamusa. Ja jednak w domu mam wiele płyt CD, których sam w sumie nie wiem czemu jeszcze nie wyrzuciłem.

Kosmiczna podstawka pod telefon.Gdy pojawił się na Majsterkowie konkurs to od razu do głowy przyszło mi, żeby wykorzystać płyty.

Projekt jest łatwy do wykonania, ale bardzo efektowny. Do wykonania potrzeba od 2 do 4 płyty CD, klej “kropelka” i klej na ciepło. Z narzędzie przyda się coś do przecięcia płyty. Ja użyłem miniszlifierki.

Pierwszy krok to sklejenie ze sobą 2 płyt, ja zrobiłem to ilustracjami do środka. Oczywiście można to zrobić dowolnie. Jeśli masz jakiś sentyment do płyt możesz zostawić nadruki na wierzchu.

Kosmiczna podstawka pod telefon.Kilka kropel kleju, docisnąć i przytrzymać ok 60 sek.

Kosmiczna podstawka pod telefon.Tak sklejone płyty trasujemy, trochę poniżej połowy.

Kosmiczna podstawka pod telefon.… i przecinamy

Kosmiczna podstawka pod telefon.Plastik przy wysokich obrotach nadtapia się i przykleja do ciętego elementu. Plus jest taki, że nie ma brudu podczas cięcia i nie ma odłamków niebezpiecznych dla oczu(okulary i tak warto mieć!). Krawędzie wyglądają nieciekawie zaraz po cięciu.

Kosmiczna podstawka pod telefon.Ale łatwo je obrobić, najpierw z grubsza odłamać większe kawałki, a potem oszlifować resztę

Kosmiczna podstawka pod telefon.Mniejszy kawałek przyklejamy do kolejnej płyty (która będzie podstawką całości). Podstawka też może być z klejona z 2szt CD. ja zrobiłem z pojedynczej. Kleimy tak aby “połówka” lekko wystawała poza obrys podstawki. Dzięki temu osiągniemy potrzebny dystans w szczelinie na smartfon. Podstawka też nabierze lepszego kształtu.

Kosmiczna podstawka pod telefon.Następnie klejem na ciepło przyklejamy “plecki” na których opierać się będzie telefon. Ja nałożyłem dosyć grubo kleju. Początkowo chciałem jeszcze dociąć podpórkę, jednak zrezygnowałem z niej na rzecz kleju na ciepło. Z tyłu i tak nie będę podstawki oglądał. bo będzie stała pod ścianą. Gdybym biurko miał inaczej usytuowane. np ktoś wchodzący do pokoju oglądałby tył podstawki to zamiast kleju na ciepło łączyłbym wszytko kropelką i dodał wspomnianą podpórkę.

Kosmiczna podstawka pod telefon.Klej szybko schnie, całość trzyma się bardzo mocno. Po przetarciu powierzchni z odcisków powstałych przy montowaniu wygląda to tak

Kosmiczna podstawka pod telefon.a z tyłu tak

Kosmiczna podstawka pod telefon.Telefon trzyma się bardzo dobrze

Kosmiczna podstawka pod telefon.trzyma się też w pozycji horyzontalnej

Kosmiczna podstawka pod telefon.Dlaczego kosmiczna?

Bo jest z “talerzy” (może nie latających :) ) i pięknie mieni się wszystkimi kolorami tęczy. patrząc z różnych stron widzimy różne kolory tęczy.

Ocena: 3/5 (głosów: 1)

Podobne posty

Odpowiedz

anuluj

Kosmiczna podstawka pod telefon.

Masz uwagi?