Lampa LED 45W jak zrobić?

INFORMACJA: Poniższy post nie wydostał się z Poczekalni :(

Witam!

Sorry za błędy ale pierwszy raz korzystam z takiego typu forum, nie robiłem jeszcze tego typu lampy więc jestem kompletnie zielony i bardzo proszę o waszą pomoc.

Chciałbym zrobić lampę Led do akwarium o wymiarach 80x35x40cm pojemność 112 litrów.

Każda z diod są po 1Wat Specyfikacje diod umieszczam także w załączniku poniżej:

Specyfikacje Diód

Zależało by mi aby diody  8500 K włączały się osobno 6500K osobno i kolor osobno z boku profila aluminiowego chce umieścić trzy włączniki kołyskowe prostokątne i bardzo was proszę o jakiś schemat podłączenie tego wszystkiego razem.

Chciałbym to zrobić na rezystorach więc jeżeli można to poproszę o obliczenie tego bo w takich sprawach ciemny jestem i poproszę o linka z zasilaczem do tego.

DSC_00002Z Góry Dzięki za pomoc.

Ocena: 0/5 (głosów: 0)

Podobne posty

4 komentarzy do “Lampa LED 45W jak zrobić?

  • Z problemami to na forum nie tutaj! Co z tego że pierwszy raz? Czy to że nie potrafisz czegoś zrobić nadaje się na artykuł? POMYŚL

    Odpowiedz
  • Ledy do akwarium ? Nie bądź sadystą dla rybek i roślin. Rośliny potrzebują słońca by rosnąć i przeprowadzać fotosyntezę, ryby najlepiej się obserwuje w świetle żarówkowym. Nie chcesz kupować świetlówek akwarystycznych bo drogie to użyj przynajmniej połączenia oświetlenia żarowego i zwykłych świetlówek.
    Mam nadzieję że te ledy to tylko dla szpanu.

    Odpowiedz

Odpowiedz

anuluj

Lampa LED 45W jak zrobić?

Masz uwagi?