Odbudowa zniszczonego stołu barowego

Odbudowa zniszczonego stołu barowego

Kilka latek temu zakupiliśmy dwa stoły i kilka krzeseł barowych. O ile wyczyszczenie i odmalowanie krzeseł nie było problemem nawet dla mojej siostry, to stoły trzeba było odbudować :)

Deski całkowicie spróchniały, a metalowe elementy wymagały oczyszczenia z rdzy i odmalowania dobrą farbą :)

Odbudowa zniszczonego stołu barowego

Do odbudowy oczywiście użyłem desek z palet, wkrętów do drewna o długości 25 mm oraz 55 mm, kołków drewnianych i kleju do drewna.
Na początek wyciągnięcie gwoździ, docięcie na odpowiedni wymiar i cięcie pod kątem 45*

Odbudowa zniszczonego stołu barowegoOdbudowa zniszczonego stołu barowego

Nawierciłem po jednym kołku drewnianym, do tego po wkręcie 55 mm od czoła dla usztywnienia. W taki sam sposób złożyłem ze sobą deski, którymi wypełniłem ćwierć koło. Potem odrysowanie i złożenie na kołki z klejem. Metalowa kratka przykręcona na wkręty 25 mm, tak samo jak stelaż z nogami.

Szlifowanie, równanie krawędzi i 2 warstwy impregnatu. :) Stół robiony chyba 2 lata temu, dlatego nie do końca równo jest, teraz czeka na mnie drugi i gwarantuję, że wyjdzie dużo lepiej! :)

Odbudowa zniszczonego stołu barowego

Odbudowa zniszczonego stołu barowego

Później 3 warstwy lakieru i szlifowanie papierkiem wodnym :) Oklejenie i odmalowanie metalowych elementów :)

Odbudowa zniszczonego stołu barowego

Ocena: 4.82/5 (głosów: 11)

Podobne posty

Drapak dla kota

Drapak dla kota

3 komentarzy do “Odbudowa zniszczonego stołu barowego

Odpowiedz

anuluj

Odbudowa zniszczonego stołu barowego

Masz uwagi?