Stojak na karty SD do Prusy i podobnych – prosto i minimalistycznie #zrobtolepiejchallenge

Projekt

Tym razem postawiłem na coś bardzo prostego w zaprojektowaniu i druku. Posiadam RepRapa złożonego na ramie wzorowanej ramą Prusy więc właśnie do tej drukarki przeznaczony miał być tej stojaczek.

Model zaprojektowałem w dostępnym za darmo przeglądarkowym thinkercadzie. Nigdy nie używałem tego narzędzia, m.in. dlatego chciałem spróbować i raczej nigdy nie użyję tego serwisu drugi raz…

Stojak na karty SD do Prusy i podobnych - prosto i minimalistycznie #zrobtolepiejchallenge

Wydruk

Model wydrukowałem filamentem PLA Neon Kiwi od Print-Me i jak zwykle wydruk przebiegł bezproblemowo. Filament okazał się być nieco przezroczysty więc trzeba pamiętać o zwiększeniu ilości warstw bottom i top, by nie było widać wypełnienia. Osobiście żałuję, że nigdy wcześniej nie kupiłem tego koloru – jest świetny, a po wydruku wydaje się ładniejszy niż na szpuli.

Efekt

Zaletą zastosowanego mocowania jest to, że stojak może być przymocowany na górze ramy lub po boku. Jest to przydatne w przypadku braku miejsca na górze. Dodatkowo w miejsca na karty SD mieści się mały czytnik na karty microSD, który często można było dostać w zestawach z takimi kartami.

Mocowanie po boku:

Dziękuję za uwagę :)

Pliki załączone do artykułu:

Ocena: 4.67/5 (głosów: 6)
print-ME.pl - patron działu Druk 3D

Podobne posty

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?