Stół warsztatowy z palet

Stół warsztatowy z palet

Witam ponownie

Potrzebowałem stołu do domowego warsztatu. Jako, że palety mam za free, to oczywiście postanowiłem je wykorzystać. Stół ma wymiary: 125 szer. x 75 gł. x 83 wys. do blatu. Wysokość ścianki to 79 cm.

Do zrobienia ścianki i półki wykorzystałem takie płyty, które też mam za darmo, tak samo, jak blat że sklejki, grubości ok 2,8 cm. Mój koszt, to tylko wkręty i moja praca, ale po kolei:

Potrzebowałem 2 palet, blatu, 2 płyt z desek (1 na ściankę, a 2 na półkę).

Stół warsztatowy z palet

Stół warsztatowy z palet

Najpierw dociąłem palety na wymiar 80 cm, czyli szerokość palety. Po prostu skróciłem z długości.

Stół warsztatowy z palet

Następnie postawiłem na sztorc i przykręciłem deski, które będą z tyłu, żeby zrobić szkielet. Pilnowałem przy tym, żeby trzymać kat prosty.

Stół warsztatowy z palet

Stół warsztatowy z palet

Nadszedł czas przymocować blat stołu. Postawiłem blat na szkielecie, nawierciłem otwory i przykręciłem na wkręty do drewna.

Stół warsztatowy z palet

Stół warsztatowy z palet

Kolejną rzeczą było zamontowanie ścianki. Przykreciłem 4 deski, które będą trzymały ściankę razem ze szkieletem.

Stół warsztatowy z palet

Stół warsztatowy z palet

Przymocowałem na wkręty, dorobiłem półkę na drobiazgi i półkę pod blatem na narzędzia. 

Stół warsztatowy z palet

Stół warsztatowy z palet

Dzięki paletom stół jest ciężki, a co za tym idzie, bardzo stabilny. Wykonanie może się podobać lub nie, ale jak na moje potrzeby jest ok. Zapraszam do komentowania. 

Tak to wygląda:

Pliki załączone do artykułu:

Ocena: 4.88/5 (głosów: 8)

Podobne posty

8 komentarzy do “Stół warsztatowy z palet

Odpowiedz

anuluj

Stół warsztatowy z palet

Masz uwagi?