Wielki test czujników parkowania

Wielki test czujników parkowania

Hejka,
kilka razy wspominałem już Wam (tutaj na blogu, jak i na FB oraz Instagramie), że otworzyliśmy w Zielonej Górze makerspace Fabryka Pasji. Od ponad roku udostępniamy wszystkim chętnym majsterkowiczom takie pracownie, jak stolarnia, ślusarnia, studio foto oraz pracownia elektroniczna (z kilkoma drukarkami 3D). Od kilku miesięcy, dzięki współpracy z firmą eport2000.pl mamy do dyspozycji również… warsztat samochodowy z prawdziwego zdarzenia – z podnośnikiem i szafkami pełnymi narzędzi :)

W warsztacie, oprócz najróżniejszych szalonych projektów (aktualnie jesteśmy w trakcie przerabiania gokarta na wersję nieco bardziej terenową;), będziemy kręcić także serię filmów poświęconych majsterkowaniu przy aucie. Czyli takie typowe DIY w wersji motoryzacyjnej ;)

motoMAJSTER w serwisie samochodowym

Jakim tematom będą poświęcone nasze filmy? Sami nie wiemy ;) Nie chcemy prowadzić serii wg jakiegoś sztywnego planu, dlatego będziemy zajmować się tematami, o które sami poprosicie. I tak np. powstał pierwszy odcinek, w którym przetestowaliśmy, specjalnie na Wasze życzenie, pięć popularnych zestawów czujników parkowania – począwszy od takich za 50 zł, a na zestawie za 270 zł kończąc.

Czy kupując czujniki parkowania warto wydać więcej pieniędzy na zestaw znanej marki? Przekonajcie się sami :)

PS – wielkie podziękowania dla mojej kochanej Justyny, która zagrała świetną kaskaderską rolę w wejściówce do filmu ;) Podziękowania ślemy także firmie eport2000.pl;, która udostępniła nam wszystkie zestawy do testów.

UWAGA! Czujniki BLOW będące obecnie w ofercie eport2000.pl pochodzą z innej partii i różnią się od tych zaprezentowanych w teście.

Przed zakupem sugeruję skontaktować się ze sklepem i dopytać, czy wróciły do sprzedaży czujniki, które były testowane w tym materiale.

W drugim odcinku na pewno zajmiemy się montażem zestawu, który wygrał powyższy test. A co będzie dalej? To już zależy od Was. Jeżeli macie jakieś prośby, sugestie czy pomysły, piszcie śmiało w komentarzach. I nie zapomnijcie dać suba na YT, żeby nie przegapić kolejnych odcinków!

Dzięki! I do zobaczenia w kolejnym odcinku!

Szerokości i przyczepności! ;)

Ocena: 5/5 (głosów: 1)

35 komentarzy do “Wielki test czujników parkowania

Odpowiedz

anuluj

Wielki test czujników parkowania

Masz uwagi?