Wielki test wideorejestratorów samochodowych

Cześć!

W ramach serii motoMAJSTER, którą przygotowuję dla Was wspólnie z firmą eport2000.pl, nakręciliśmy już wielki #test czujników parkowania, oraz odcinek instruktażowy poświęcony montażowi czujników we własnym aucie. Dzisiaj przyszła pora na kolejny fajny test. Tym razem wzięliśmy na tapetę (a w zasadzie na szybę;) sześć popularnych wideorejestratorów samochodowych i przygotowaliśmy dla Was test porównawczy.

Miłego oglądania!

W teście wzięły udział następujące wideorejestratory:

Pierwszych pięć rejestratorów z powyższej listy wzięliśmy ze sklepu eport2000. Ostatni rejestrator – Xiaomi Yi Car, wybraliście sami w ankiecie, którą utworzyłem jakiś czas temu w naszej facebookowej grupie:

Ankieta na Facebooku

Jak już wspomniałem w filmie, moim faworytem jest zdecydowanie MIO 518, który jakością obrazu bije na głowę resztę konkurentów. Sam od kilku lat także jeżdżę z rejestratorem MIO 538, z którego jestem bardzo zadowolony i w sumie jeszcze ani razu mnie nie zawiódł. Są to generalnie dobre rejestratory, które cieszą się dobrą opinią, więc wynik testu był do przewidzenia :)

Testowany model MIO był wyposażony w GPS, dzięki któremu możemy łatwo sprawdzić w którym miejscu doszło do zdarzenia oraz z jaką prędkością wtedy jechaliśmy:

MIO MiVue 518 - Manager

Dodatkowo, dzięki wbudowanemu akcelerometrowi możemy sprawdzić, z której strony i jakie siły działały na nasze auto w danej chwili:

MIO 518 - test rejestratorów

Cały Manager MIO jest dosyć przydatnym narzędziem, które pozwala szybko odnaleźć interesujące nas nagranie. Wszystkie filmy są posegregowane wg daty oraz typu (normalne nagranie, nagranie awaryjne, nagranie w trybie parkingowym), więc dokopanie się do potrzebnego nagrania nie powinno zająć więcej, niż kilka sekund :)

Mam nadzieję, że materiał się Wam spodobał :) Na koniec chciałem gorąco podziękować firmie eport2000.pl, która udostępniła nam wszystkie rejestratory do testów.

Jeżeli nie chcecie przegapić kolejnego odcinka, dajcie nam koniecznie suba na YT:

Dzięki! I do zobaczenia w kolejnym odcinku!

Szerokości i przyczepności!

Ocena: 5/5 (głosów: 2)

50 komentarzy do “Wielki test wideorejestratorów samochodowych

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?