Drukowane końcówki do rolet

Drukowane końcówki do rolet

Witam wszystkich majsterkowiczów/majsterkowiczki! :)

U mnie remont i masa niedoróbek wychodzi a co gorsza produktów nowych, mógłbym jeździć, dzwonić o wymianę, ale już jeden raz się nie udało. Tym razem montowałem rolety do łazienki i plastikowe zaślepki od obciążnika były za krótkie co powodowało wychodzenie całej rolety z prowadnicy. Co gorsze jedna taka zaślepka w trakcie montażu spadła na ziemie i w moment zostało z niej tyle co na zdjęciu pod spodem. Stąd szybki sobotni wpis majsterkowicza :)

1.Odmierzanie i projekt w Tinkercad. Wiele lubi bawić się w programach na Windowsa do modelowania 3d, ja natomiast na starym laptopie w 5min zaprojektowałem takie właśnie zaślepki na stronie online tinkercad(polecam każdemu początkującemu,nawet jak nie ma drukarki 3d!), potem warto zacząć w programach chociażby z większych możliwości.

Drukowane końcówki do rolet

2.Druk 3d

Drukarka, którą posiadam to Anycubic Delta Kossel Linear.  Jedna zaślepka około 8min drukowania. Pierwszy wydruk trzeba było lekko spiłować aby wszedł do środka, ale kolejne już były poprawione o około 0.4mm mniej. Materiał to PLA i i tak okazał się znacznie bardziej wytrzymały od tworu producenta.

Drukowane końcówki do rolet

3. Efekt końcówy.

Z efektu jestem naprawdę bardzo zadowolony, rolety nie wypadają z osłon, wszystko pięknie się zwija i rozwija. W końcu będzie można zacząć używać łazienki :) Podsumowując nigdy nie sądziłem, że oprócz projektów elektronicznych drukarka 3d nada się także jako szybka i bardzo dobra pomoc w remoncie! :)

Drukowane końcówki do roletlony,

Drukowane końcówki do rolet

Ocena: 4.71/5 (głosów: 7)

Podobne posty

Lampka nocna z drukarki 3d

Lampka nocna z drukarki 3d

Lampka nocna z wymiennymi panelami rozpraszającymi światło. Kluczowym elementem lampki są abażury, które można spersonalizować…

2 komentarzy do “Drukowane końcówki do rolet

Odpowiedz

anuluj

Drukowane końcówki do rolet

Masz uwagi?