Cześć. Z tej strony Marcin. Jest to mój pierwszy artykuł na stronie majsterkowo i chciałbym wam przedstawić kanał Retro Garaż poświęcony motoryzacji. Na warsztat wzieliśmy pod lupę filtry powietrza, których wymiana często jest bagatelizowana. Zobaczycie jak prosta i szybka jest wymiana do której nie potrzebujemy specjalnych narzędzi oraz zobaczcie jak wyczyścić i naoliwić filtr sportowy. Na przykładzie aut: Audi 80 b4 i Honda Civic VI Ej6
Ocena: 5/5 (głosów: 2)
Siemka chłopaki! Witamy w Majsterkowie :D
Cześć Łukasz ;) Fajnie, że temat tak szybko wskoczył do motoryzacyjnego działu :D
Patrząc na wiedzę motoryzacyjną naszej młodzieży, a raczej jej brak trzeba nam jak najwięcej takich kanałów. Kiedyś jeździło się maluchami, trabantami, dużymi fiatami przy nich każdy kierowca musiał mieć zestaw narzędzi i umieć je naprawić. Dziś samochody są lepsze a umiejętności zerowe. Dzisiejsza wiedza połowy młodych kierowców ogranicza się by nalać odpowiedni płyn w odpowiednie miejsce.
Moim zdaniem niektórzy nawet i takich podstaw nie mają. Moi rodzice mieli Syrene i Malucha więc Ojciec co nieco umieć musiał. Dzisiaj sam jestem prawie 40 latkiem,a nawet nie mam auta, a na samochodach to ja nie znam sie i kropka. Tak już zostanie do końca mojego dłuższego lub krótszego życia.
Wymiana filtra nie wygląda na zbyt trudną. Jako użytkownik VW Passata radzę sobie z tym zadaniem. Ciekaw rozmaitych rzeczy rozejrzę się po blogu.