JESZCZE BLIŻEJ MIŁOŚNIKÓW DRUKU 3D – SYGNIS OTWIERA SKLEP INTERNETOWY

INFORMACJA: Poniższy post znajduje się w Poczekalni.

Warszawska firma Sygnis New Technologies uruchomiła sklep e-commerce, którego asortymentem są drukarki 3D, skanery 3D, materiały do druku oraz akcesoria i części wymienne. W sklepie znajdziemy specjalistyczny sprzęt oraz asortyment najlepszych marek, w pakiecie z fachową pomocą specjalistów oraz szybką dostawą. Dodatkowo, w związku z otwarciem sklepu internetowego, Sygnis przygotował ograniczoną czasowo promocję, w ramach której każdy może zakupić w okazyjnej cenie filament oraz drukarkę Guider IIs. Wraz ze startem sklepu rusza oficjalne świętowanie w związku z polską premierą wejścia na rynek najnowszej drukarki marki Flashforge – Adventurer 4!

Sygnis otwiera sklep internetowy

W sklepie internetowym można składać zamówienia na asortyment takich marek jak: DWS, Apium, Sinterit, BCN3D oraz FlashForge, którego firma Sygnis jest oficjalnym dystrybutorem oraz jedynym autoryzowanym serwisem w Polsce. Klienci zatem mogą liczyć na gwarancję jakości, profesjonalną obsługę klienta i lokalne wsparcie serwisowe.

Osoby pragnące przed zakupem obejrzeć wybrane produkty, porozmawiać na żywo ze specjalistami, a od czasu do czasu wziąć udział w interesujących warsztatach i spotkaniach z inżynierami, są mile widziani w sklepie Sygnis oraz stacjonarnym punkcie odbioru zamówień, który mieści się w sercu warszawskiego Muranowa na al. Solidarności 78.

Firma Sygnis znana jest z innowacyjności i zapewnia, że asortyment dostępny w sklepie będzie stale poszerzać się o nowe rozwiązania, urządzenia i materiały oraz dostępne promocje, dlatego warto regularnie odwiedzać stronę sklepu. Zachęcamy również do bliższego zapoznania się z działalnością wiodącego dostawcy najnowszych technologii hardware’owych (w tym druku 3D) w Polsce – Sygnis New Technologies.

Sklep Sygnis – https://shop.sygnis.pl/

UWAGA: Zaloguj się, aby móc zagłosować na ten projekt.

Ocena: 1/5 (głosów: 1)

Podobne posty

Jak i czym ocieplić poddasze?

Jak i czym ocieplić poddasze?

Ocieplenie poddasza pozwala na obniżenie rachunków za ogrzewanie. Izolacja pomieszczeń pod dachem jest również niezbędna,…

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?