Pułapka na muszki alkoholiczki z porażką w tle

Cześć Wszystkim.

Jako że nastała piękna pogoda a przyroda nam obrodziła moja Żona zaczęła przynosić do domu masę owoców.

I fajnie gdyby nie fakt że po jakimś czasie nad tymi owocami zaczęła unosić się chmara latającego g*a w postaci małych wrednych muszek owocówek za małych żeby trzepnąć je packą a w ilościach wręcz niewyobrażalnych a przynajmniej niepoliczalnych.

Tak więc po kilku dniach usilnych i bezskutecznych prób wytresowania muszek żeby grzecznie wyfruwały przez okno i więcej się nie pojawiały postanowiłem zrobić pułapkę. 

Co miesiąc rozdajemy nagrody o wartości 700 zł!

W prawdzie znalazłem kilka projektów na Thingivers ale postanowiłem sam podszkolić swoje umiejętności projektowania we Fusion 360.

Po kilku próbach powstał projekt który napawał mnie dumą(CONTAINER+ LID TRAP):

Pułapka na muszki alkoholiczki z porażką w tleNiestety o ile wszystko do siebie pasowało o tyle okazało się że te czarne badziewia boją się ciemności i nie chcą odwiedzać tak wspaniałej skrojonej na miarę posiadłości.

Wróciłem więc do projektowania tym razem samej przykrywki za pojemnik wykorzystując słoik po małym majonezie. Przy okazji zmieniłem projekt zakrętki do drukowanego pojemnika tworząc po prostu zakręcany pojemnik na wszystko co się do niego zmieści (CONTAINER+ LID FULL).

Po kilku  próbnych wydrukach powstało to (JAR TRAP):

Projekt prosty a co najważniejsze skuteczny. 

Teraz wystarczy napełnić słoik alkoholem – najlepiej piwem albo winem a w moim przypadku dorzuciłem jeszcze trochę cukru i plasterek cytryny dla smaku i nasze przyjaciółki alkoholiczki przestaną nam zawracać głowę swoim jestestwem.

Wrzucam wszystkie pliki do pobrania może ktoś ma podobny problem z tymi małymi czarnymi badziewiami co Ja i Mu się przyda. :)

Dzięki za uwagę.

Pliki załączone do artykułu:

Ocena: 5/5 (głosów: 5)
print-ME.pl - patron działu Druk 3D

Podobne posty

10 komentarzy do “Pułapka na muszki alkoholiczki z porażką w tle

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?