Renowacja felg samochodowych

Renowacja felg samochodowych

Czołem mobilki!

Felgi mojego Smarta już od dawna prosiły się o mały zabieg pielęgnacyjny. Niestety wizyta na myjni jedynie pogorszyła sprawę, bo po zmyciu brudu uwydatniły się wszystkie rysy i odpryski lakieru na felgach :( Nie pozostało mi nic innego, jak poświęcić jeden dzień na generalną renowację felg, aby odzyskały swój dawny wygląd. I właśnie temu tematowi – renowacji felg samochodowych – jest poświęcony dzisiejszy odcinek.

Efekt tych kilku godzin pracy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania – felgi mojego smarka wyglądają niczym nówki sztuki prosto z fabryki :D

Wszystkie potrzebne materiały dostaniecie w sklepie naszego partnera na eport2000.pl. Ja do renowacji swoich felg użyłem:

Do renowacji wszystkich czterech felg 15″ spokojnie wystarczy Wam po jednym opakowaniu każdego specyfiku (a nawet jeszcze sporo zostanie), więc cała chemia na komplet kół kosztuje nieco ponad 50 zł (+ do tego duperele włóknina ścierna, folia ochronna, itp.). Jeżeli macie felgi w naprawdę opłakanym stanie, to musielibyście uzbroić się jeszcze w szpachlówkę, ale ona też nie jest jakoś strasznie droga – 15 zł za puszkę.

Czy jest to drogo? Zdecydowanie nie! Poświęcenie kilku godzin pracy i 50 zł pozwoliło mi w znaczący sposób podnieść walory estetyczne mojego smarka :) Zdecydowanie było warto!

Czy coś bym zrobił inaczej? Zmieniłbym jedną rzecz – kolor lakieru. Oryginalne felgi były srebrne, więc takiego lakieru użyłem, ale dużo fajniej wyglądały te felgi po nałożeniu samego jasnoszarego matowego podkładu ;) Wyglądały po prostu przecudnie i odrobinę żałuję, że nie miałem lakieru w tym samym kolorze…

Trzymajcie się. Szerokości i przyczepności!
Łukasz

Ocena: 5/5 (głosów: 3)

Podobne posty

Modyfikacja kierunkowskazów

Modyfikacja kierunkowskazów

  Witam!  Chciałbym przedstawić kierunkowskazy, które miały się wyróżniać wśród tłumu :)) do mojego projektu…

3 komentarzy do “Renowacja felg samochodowych

Odpowiedz

anuluj