Tarcza dla Super-Bohatera.

Tarcza dla Super-Bohatera.

Hej!

Dzisiaj nie będzie niczego skomplikowanego ani niczego spektakularnego, ale coś trochę dla zabawy a trochę dla estetyki :)

a więc…

Nasz superbohater jest twardy jak stal, ma długą „nogę”, łysą glacę i jest nieźle zakręcony. Mimo tych wszystkich zalet wygląda nieco niewyjściowo, a do tego bez uzbrojenia jest bezbronny. Dlatego potrzebuje tarczy. 

Co miesiąc rozdajemy nagrody o wartości 700 zł!

  • Projekt naszej tarczy pobieramy w częściach z załączników.
  • Następnie wybieramy odpowiedni materiał dla superbohaterów. W moim przypadku był to Vibraniu… tfu PETG w kolorach czerwonym, białym i niebieskim.
  • Tarcza musi być dobrej jakości. wypełniona maxa w 100% oraz dokładnie odlana w grubości warstwy 0.1mm.
  • Każdy kolor odlewamy osobno, lub jak kto woli można użyć zaklęcia „M600” do zmiany koloru materiału.

Po wykonaniu części składowych tarczy należy dopasować do siebie za ciasne elementy. Moje wymagały lekkiego fazowania krawędzi, wtedy weszły „na wcisk” jak dobrze dopasowane rajtuzy . Oczywiście środka tarczy jeszcze nie zakładamy, założymy na końcu.

Następnie do akcji wkracza nasz superbohater. Przymierza tarczę, a my w tym czasie zakładamy środek tarczy z gwiazdą.

Teraz nasz twardy jak stal bohater jest przystojny, uzbrojony i gotowy do akcji tak bardzo, że aż mu się kostium wyprostował. :P

Celowo nie umieszczałem wcześniej fotografii z „kuźni”, bo nie byłoby napięcia…

Oczywiście naszym twardogłowym superbohaterem była śruba z gładkim łbem a naszą tarczą kapsel na łepek

Pliki załączone do artykułu:

Ocena: 5/5 (głosów: 6)
Blackfrog - patron działu Druk 3D

Podobne posty

3 komentarzy do “Tarcza dla Super-Bohatera.

  • W moim przypadku trudno powiedzieć, bo użyłem darmowych próbek, które pomieszały mi się producentami. Prawdopodobnie biały to Devil-Design, czerwony to Spectrum. Niebieski jest niezidentyfikowany :)

    Odpowiedz
  • Drukowałem dużą głowicą jak na taki detal, bo 0.5, Wiec pewnie można sporo lepiej wydrukować, ale i tak nie jest zle. Przed wciśnięciem elementów należy dopasować je jakimś papierkiem ściernym, bo zostawiłem małe luzy. Ale dzięki czemu całość można złożyć na wcisk bez kleju.

    Odpowiedz

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?