Rozstrzygnięcie konkursu “Na baterie”

Rozstrzygnięcie konkursu “Na baterie”

Hejo!

W poprzednim poście opublikowałem wyniki konkursu “Warsztat”. Tym razem przyszedł czas na ogłoszenie szczęśliwców, którzy załapali się na podium w konkursie “Na baterie”. Jak zawsze postawiliście nas przed trudnym wyborem, bo miejsca do nagrodzenia mamy tylko trzy, a świetnych projektów pojawiło się dużo więcej…

Miejsce I

Miejsce pierwsze przyznaliśmy użytkownikowi TomaszVV za projekt domku dla lalek:

Rozstrzygnięcie konkursu "Na baterie"

Przeglądając cały projekt przecierałem oczy ze zdumienia. Może nie widziałem w życiu zbyt wielu domków dla lalek, ale nigdy bym się nie spodziewał, że można taką konstrukcję wykonać z tak daleko idącą precyzją.
Konkursowa część domku jest bardzo skromna – jest to w sumie tylko elektryka położona w całym domku. Została ona jednak wykonana z taką dbałością o szczegóły (osobne włączniki światła w każdym pokoju, kable zaszpachlowane w ścianach), że nie mogliśmy nie przyznać Tomkowi pierwszego miejsca :)

Gratulujemy!

Miejsce II

Na drugim miejscu znalazł się projekt Pana Andrzeja, który zrobił tunning kolejki dla dzieci:

Rozstrzygnięcie konkursu "Na baterie"

Pan Andrzej, jak zawsze, jak już się za coś bierze, to efekt końcowy po prostu powala na kolana. Wiem, że się powtarzam, ale napiszę to po raz kolejny – Pan Andrzej powinien zostać ogłoszony ojcem i dziadkiem roku! :)

Gratulujemy!

Miejsce III

Miejsce trzecie zajął ręczny wyświetlacz widmowy przygotowany przez użytkownika dambo1993:

Rozstrzygnięcie konkursu "Na baterie"

Projekt jest banalnie prosty, ale jednocześnie bardzo efektowny, dlatego nie mogliśmy go nie docenić.

Gratulujemy!

Wszystkich zwycięzców proszę o kontakt na [email protected] (ci z Was, którzy znają już procedurę odbierania nagród, mogą pisać bezpośrednio do LŁ – pamiętajcie tylko, żeby koniecznie pisać z adresu e-mail, który macie podany w swoim profilu w Majsterkowie).

Mamy nadzieję, że wygrane w konkursie narzędzia zainspirują Was do jeszcze ciekawszych projektów!

Pozostałym uczestnikom konkursu także serdecznie gratulujemy i zachęcamy do walki w kolejnych edycjach (szczegóły znajdziecie tutaj).

Rozstrzygnięcie konkursu "Na baterie"

Sponsorem nagród w konkursie jest partner Majsterkowa – firma Lange Łukaszuk :)

Pozdrawiam!
Łukasz

Podziel się:

7 komentarzy do “Rozstrzygnięcie konkursu “Na baterie”

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?