Brzozowa podstawka pod laptopa

Brzozowa podstawka pod laptopa

Cześć i czołem!

W ostatnim czasie zacząłem rozbierać palety po szkole. Trafiło się kilka fajnych, brzozowych desek, ale nie wiedziałem co z nich zrobić. Przypomniało mi się robienie notatek do szkoły na laptopie. Zazwyczaj robię to kładąc się z lapkiem na łóżku, jednak nie jest to dobre dla całego osprzętu, gdyż wszystko bywa mocno nagrzane, mimo dobrego chłodzenia. Pomysł był jeden- podstawka pod laptopa :).

Pracę zacząłem od wyboru i przycięcia desek na długość 60cm. Następnie oheblowałem boki, aby wszystko się zeszło podczas klejenia.

Brzozowa podstawka pod laptopa

Brzozowa podstawka pod laptopa

Po docięciu przeniosłem się z ogrodu do piwnicy, gdzie zacząłem klejenie (kleju nie żałowałem :D).

Brzozowa podstawka pod laptopaBrzozowa podstawka pod laptopa

Następnego dnia, gdy klej związał wyrównałem boki i wstępnie oszlifowałem całość papierem 80. Nierówności zebrałem za pomocą hebla. Ponadto zdrapałem nadmiar kleju.

Brzozowa podstawka pod laptopa

Następnie zaszpachlowałem dziury po gwoździach i zebrałem jedną z krawędzi przy pomocy struga. Szpachlę pobieliłem białą bejcą, aby bardziej przypominała kolor drewna (zdjęcie przed pobieleniem). Po tych zabiegach szlifowałem wszystkim co miałem ;). Począwszy od papieru 80, poprzez 120 i 150, kończąc na 250. Całość była gładka i przyjemna w dotyku, więc mogłem lakierować. Wybrałem lakier akrylowy, znanej firmy.

Brzozowa podstawka pod laptopa

Nałożyłem 2 warstwy lakieru w 12 godzinnym odstępie czasu.Brzozowa podstawka pod laptopa

Brzozowa podstawka pod laptopa

GOTOWE!

Na koniec dodam, że wymiary podstawki to 28cm x 60cm. Rozważałem także wywiercenie otworów dla lepszego chłodzenia, ale stwierdziłem, że jeśli laptop nie grzeje się na biurku, to nie powinien grzać się na podstawce- proste :D. Długość podstawki (60cm) jest idealna do pracy z myszką. Bez problemu możemy pracować z nią na łóżku, lub na podłodze. Mogłoby być lepiej, ale budżet gimnazjalisty robi swoje ;).

Całkowity koszt ~ O zł

Efekt końcowy:

Ocena: 4.5/5 (głosów: 10)

Podobne posty

Drapak dla kota

Drapak dla kota

12 komentarzy do “Brzozowa podstawka pod laptopa

Odpowiedz

anuluj

Brzozowa podstawka pod laptopa

Masz uwagi?