Powiększenie stołu Prusa i3 20×30

Powiększenie stołu Prusa i3 20×30

INFORMACJA: Poniższy post nie wydostał się z Poczekalni :(

Witam, od długiego czasu przeglądam to forum i widzę jak prężnie się rozwija i dojrzałem do opublikowanie własnego artykułu, czy też dołożenia cegiełki :)

Projekt powstał, ponieważ dostałem od taty wypałki laserowe stalowej ramy (zmodyfikowanej prusy i3) 6mm. Jako, że będzie to moja druga drukarka, nie spieszy mi się z jej budową i chcę wszystko zrobić tak jak być powinno.
Oryginalny stół był przeznaczony pod pole robocze 20×20, niestety jest to dla mnie za mało, więc postanowiłem je zwiększyć. Jako że podstawa jest bardzo mocna i nie opłacało się kupować, ani wycinać nowej zaprojektowałem powiększenia oryginalnego stołu. Wystarczy je założyć, dokręcić i możemy się cieszyć sztywnym, dużym mocowaniem grzanego stołu. Wydruki w porównaniu do ramy z mdf 6mm są nieporównywalnie sztywniejsze.
Wszystkie pliki, oraz więcej zdjęć: https://www.thingiverse.com/thing:2422415

Trzeba pamiętać, aby wydruki odpowiednio odbić, tak aby były dwa prawe i dwa lewe, góra jest grubsza, aby lepiej były przenoszone siły, projekt posiada miejsce na sprężynę (wielkości dużej podkładki m3 (10mm) ).
dysza: 0,5mm
wypełnienie: siatka 65%

nie były wykorzystywane podpory, ani chłodzenie

Dla ciekawych stół jest z aluminium, przyklejona grzałka 600W 230V (z alliexpress za 15$). 
Bloki łożysk, które widać zapożyczyłem od kolegi z forum. https://majsterkowo.pl/zamiennik-bloku-lozyska-v2-na-walek-10mm/

Bardzo proszę o wyrozumiałość, ponieważ jest to mój pierwszy artykuł.

Powiększenie stołu Prusa i3 20x30

Ocena: 2.83/5 (głosów: 6)
print-ME.pl - patron działu Druk 3D

Podobne posty

Jeden komentarz

Odpowiedz

anuluj

Powiększenie stołu Prusa i3 20x30

Masz uwagi?