Tynk dekoracyjny tanim sposobem

Tynk dekoracyjny tanim sposobem

INFORMACJA: Poniższy post nie wydostał się z Poczekalni :(

Dzisiaj przedstawię prosty i tani sposób na wykonanie tynku dekoracyjnego.

Materiały :

– klej do styropianu

– grunt

– packa prosta

– gąbka

– srebrny werniks.

Gruntujemy obszar, który chcemy obrabiać. Rozrabiamy klej do konsystencji takiej, żeby nam się nie lał z packi i naciągamy w miarę równo (będzie mniej pracy) pierwszą warstwę na wybranym obszarze. Jeśli komuś pierwsza warstwa nie wyszła idealnie , po wyschnięciu z grubsza przeszlifujemy całość tak aby nie było widocznych bobów i nierówności.

Po wyschnięciu pierwszej warstwy i szlifowaniu nakładamy drugą warstwę , po zaciągnięciu całego obszaru odczekujemy do momentu kiedy klej na ścianie zacznie lekko przysychać.  W tym momencie umytą packą, którą nakładaliśmy klej robimy wżery. Przeciągamy rantem packi pod kątem ok 90 stopni do płaszczyzny obrabianej w pionie , poziomie , skosie. Powstają na niej regularne wżery, które przygładzamy całą powierzchnią packi, żeby później oszczędzić sobie szlifowania.

Po wyschnięciu bierzemy werniks srebro ( firma dowolna ,  ja używałem firmy Primacol dostępnego w castoramie) i gąbkę , przecieramy całość aby uzyskać efekt głębszego koloru .  Werniks również spowoduje, że pod wpływem światła nasza ściana będzie się mieniła.

Efekt poniżej, zdjęcie nie oddaje rzeczywistego wyglądu, ale jeśli ktoś lubi surowe wykończenia polecam.

i2

Ocena: 1.33/5 (głosów: 3)

Podobne posty

Drapak dla kota

Drapak dla kota

Jeden komentarz

Odpowiedz

anuluj

Tynk dekoracyjny tanim sposobem

Masz uwagi?