Biblioteka dla Arduino do obsługi zewnętrznych modułów pamięci eeprom na magistralę i2c.

Na początku szukałem prostej i nieskomplikowanej biblioteki do obsługi mojego nowego modułu 24c256, ale nie znalazłem niczego co spełniłoby moje oczekiwania, wiec postanowiłem że zrobię moją bibliotekę. Po kilku godzinach ciężkiej pracy i testów biblioteka działała. Odetchnąłem z ulgą i postanowiłem że wstawię ją tutaj z nadzieją, że ułatwi jeszcze komuś pracę z tym modułem. Oto krótki opis mojego “dzieła”: biblioteka umożliwia odczyt i zapis danych typu byte oraz int. Działa z kilkoma modułami na raz. Posiada kilka gotowych przykładów oraz proste i zrozumiałe(przynajmniej dla mnie) funkcje.

Pliki załączone do artykułu:

Ocena: 5/5 (głosów: 6)

Podobne posty

UTO – MIEJSKI BIEGACZ

UTO – MIEJSKI BIEGACZ

WitamTym razem chciałbym wam przedstawić relację z remontu i modernizacji Rollpeta, można też spotkać nazwę…

3 komentarzy do “Biblioteka dla Arduino do obsługi zewnętrznych modułów pamięci eeprom na magistralę i2c.

  • Cześć, myślałeś, żeby ją udostępnić na Githubie w postaci repo? Kod jest czytelny, można łatwo go znaleźć w poziomu Google’a, poza tym społeczność może w bardzo łatwy sposób brać udział w procesie tworzenia i ulepszaniu gotowego rozwiązania :)

    Odpowiedz

Odpowiedz

anuluj

Masz uwagi?