Montaż wideorejestratora samochodowego

Montaż wideorejestratora samochodowego

Cześć!

Kilka tygodni temu przygotowałem dla Was test sześciu popularnych wideorejestratorów. Niekwestionowanym zwycięzcom okazał się być wideorejestrator MIO 518 (który akurat możecie kupić w promocji w sklepie eport2000.pl).

W dzisiejszym odcinku pokażę Wam, jak taki rejestrator prawidłowo zainstalować w swoim aucie. Temat wydaje się pozornie prosty, ale zaglądając za szyby aut mijanych na ulicy wiem, że sporo osób robi to zwyczajnie źle!

Zastanawiacie się, jak można źle zamontować wideorejestrator? Na to pytanie także odpowiedziałem w odcinku :D

To Wy idźcie teraz prawidłowo zamontować swoje rejestratory, a ja idę szykować kolejny odcinek, w którym zrobimy test kilku popularnych… CB-radio. Jeżeli chcielibyście, żebym zwrócił na coś szczególną uwagę, dajcie znać w komentarzach! Możecie także przejżeć ofertę CB dostępnych w sklepie naszego partnera – eport2000.pl i podrzucić konkretne modele, które chcielibyście zobaczyć w teście.

Jeżeli nie chcecie przegapić kolejnego odcinka, dajcie nam koniecznie suba na YT:

Szerokości i przyczepności!
Łukasz

Ocena: 3.33/5 (głosów: 3)

Podobne posty

Modyfikacja kierunkowskazów

Modyfikacja kierunkowskazów

  Witam!  Chciałbym przedstawić kierunkowskazy, które miały się wyróżniać wśród tłumu :)) do mojego projektu…

19 komentarzy do “Montaż wideorejestratora samochodowego

Odpowiedz

anuluj