Oświetlenie samochodu światłowodem

Oświetlenie samochodu światłowodem

INFORMACJA: Poniższy post znajduje się w Poczekalni.

Oświetlenie samochodu światłowodem

Witam dziś chciałem zaprezentować oświetlenie Mercedesa w podświetleniu nóg oraz światłowodu deski rozdzielczej. Zaczęliśmy od rozkręcenia wszystkich plastików deski oraz progów aby móc łatwo poprowadzić przewody do oświetlenia nóg z przodu i z tyłu kabiny. Kolejno wyprowadziliśmy niezależne zasilanie zabezpieczając bezpiecznikiem przez przekaźniki zostało doprowadzenie napięcie.

Oświetlenie samochodu światłowodem

Oświetlenie nóg działa po otwarciu drzwi i zamknięciu dzięki wykorzystaniu sygnału z sterownika SAM mercedesa nawet przy wyłączonym oświetleniu kabiny oświetlenie nóg jest zapalane ale również można w nocy podczas jazdy za pomocą schowanego przycisku w podłokietniku oświetlenie załączyć.

Oświetlenie samochodu światłowodem

Zamontowany sterownik oświetlenia światłowodu został wykonany tak, że jeżeli przekręcimy zapłon oświetlenie jest odpalane, również jest możliwość wyłączenia tego oświetlenia deski przyciskiem wtedy gdy przeszkadzać będzie np w nocy dla kierowcy. Wszystkie lampki i pociągnięte światłowody można ściemniać za pomocą aplikacji lub pilota sterowników.

Instalacja takiego rozwiązania nie narusza oryginalnej instalacji pojazdu a jest tylko rozszerzeniem. Oświetlenie również ma możliwość migania w rytm muzyki oraz wykonywania przejść kolorów tworząc różne wzory wyświetlania.

Oświetlenie samochodu światłowodem

Więcej zdjęć na http://www.instagram.com/r45k1

UWAGA: Zaloguj się, aby móc zagłosować na ten projekt.

Ocena: 5/5 (głosów: 2)

Podobne posty

2 komentarzy do “Oświetlenie samochodu światłowodem

Odpowiedz

anuluj

Oświetlenie samochodu światłowodem

Masz uwagi?